וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור ובלי לקום מהספה - זה העתיד החדש

בשיתוף או-מד מדיקל

18.6.2024 / 9:15

להתניע את הרכב, לחפש חניה, להמתין בתור במרפאה, להצטופף בבית הקולנוע או במגרש הכדורסל - כל אלו יהפכו, בקרוב מאוד, לנחלת העבר, או לפחות עבור אלו שמעדיפים להישאר בבית. הכירו את הטכנולוגיות החדשניות שיאפשרו לכם להשיג את מבוקשכם - ולהישאר בפיג'מה

מאפשר לגברים להתגבר על מחסום הבושה. רן הלל,
מאפשר לגברים להתגבר על מחסום הבושה/רן הלל

בעידן של היום, ובמיוחד אחרי תקופת משבר הקורונה, כמעט אין דבר שאי אפשר לרכוש בתשלום מאובטח במשלוח עד הבית - מבגדים לכל הגילאים ועד ריהוט ומוצרי חשמל. ענקית הקמעונאות אמזון לקחה את הנושא צעד אחד קדימה, וכעת היא משיקה ממשק משלוחים המשנע את ההזמנות עד הבית באמצעות רחפן. המטרה מאחורי הממשק החדשני היא לספק משלוחים בצורה מהירה, חסכונית ובטוחה, ולמעשה הרחפן יטוס מעל ביתו של הלקוח ו'יצניח' אליו בצורה בטיחותית את החבילה.
גם חברת LOXO השוויצרית שואפת לייעל את שיטת המשלוחים ולהפוך אותה ל'ירוקה' וחסכונית בחשמל. החברה מייצרת רכבי משלוחים אוטונומיים (בטכנולוגיה ישראלית, אגב), ואלו ישנעו סחורות בכל רחבי אירופה, בצורה יעילה ומהירה השומרת גם על איכות הסביבה.

כבר לא צריך ללכת לרופא

כשמדברים על חדשנות טכנולוגית רפואית, אחד השמות הבולטים בתחום הוא ה'טייטו' - מכשיר אשר באמצעותו המטופל יכול לעבור אבחון מרחוק על ידי רופא מוסמך. המכשיר פותח על ידי חברת הסטארט-אפ הישראלית TytoCare, ובאמצעותו ניתן לבצע בדיקות נפוצות דוגמת בדיקת לב וריאות, בדיקת גרון ואוזניים, משטח בטן ועוד. כמו כן, המכשיר משמש כמד דופק ומד חום, ומשתמשים רבים דיווחו על שביעות רצון גבוהה.

מכשיר נוסף, חדש ומעניין במיוחד, הוא מכשיר הוֶרְטִיקָה - גם הוא פרי פיתוח ישראלי. מדובר במכשיר רפואי-ביתי המיועד לטיפול באין אונות ובזקפה חלשה. הוא משווק ונמכר בצורה דיסקרטית לחלוטין, ללא צורך במרשם רופא - מה שמאפשר לגברים להתגבר על מחסום הבושה ולטפל בעצמם.

גם מכשיר זה זוכה לתהודה חיובית אדירה בקרב גברים בארץ וברחבי העולם. אופן הטיפול מזכיר 'חדר כושר' ביתי, המטופל יכול לטפל בעצמו בזמן ובקצב המתאימים לו, וגברים רבים מעידים כי עברו ממצב של חוסר זקפה או זקפה חלשה למצב של יכולת לייצר זקפה לאורך זמן.

גבר צופה בטלוויזיה באמצעות משקפי VR. ShutterStock
כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל משחק כדורסל טוב/ShutterStock

מה שרואים משם רואים גם מכאן

פלטפורמת התוכן נטפליקס חוללה שינוי של ממש בכל הקשור לצריכת תוכן במדיה הטלוויזיונית. אפשרויות הבחירה הרבות בין הסדרות והסרטים מכל סוגי הז'אנרים ומכל ארצות תבל, בדגש על פרסונליזציה, הפכה את נטפליקס לאפשרות הבילוי המועדפת - ואת בתי הקולנוע למקום מיותר עבור רבים.

ואם כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל לראות סרט, בקרוב לא נצטרך גם להצטופף בתוך קהל מיוזע במגרש הכדורסל בשביל לראות את ה-NBA. חברת אינטל וחברת TNT, זכיינית שידורי משחקי ה-NBA, חברו יחד כדי להביא את טכנולוגיית ה-Virtual Reality (VR) אל האוהדים: כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל משחק כדורסל טוב - אפשר לצפות במשחק מהמקום הכי טוב במגרש, והכול בטכנולוגיית המציאות המדומה וב-360 מעלות.

הדשא של השכן כבר לא ירוק יותר אבל למה ללכת רחוק? גם בשביל הדשא שלכם, ממש מעבר לדלת הכניסה, לא צריך להתאמץ יותר, כי בכל פינה התחילו למכור מכסחות דשא רובוטיות - כאלו שיאפשרו לכם לראות עוד סרט ועוד סדרה בנטפליקס, בזמן שהדשא הולך ונגזם..

בקיצור, זה הזמן להזמין (במשלוח עד הבית, כמובן) עוד סט של פיג'מות - כי הסיבות לצאת מהבית הולכות ופוחתות.

בשיתוף או-מד מדיקל
  • עוד באותו נושא:
  • VR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully