וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטה מפתיעה: חברת Jabra יוצאת משוק האוזניות

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 20:20

ודאי יצא לכם לשמוע על היצרנית, אבל הגיע הזמן להיפרד: החברה הודיעה באופן מפתיע כי היא יוצאת משוק האוזניות הצרכניות, במטרה להתמקד בשווקים אחרים

Jabra Elite 4. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
Jabra Elite 4/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

חברת GN, הידועה בעיקר בזכות מותג האוזניות הפופולרי Jabra (ג'אברה), הודיעה היום (ראשון) על החלטה מפתיעה לסגור את פעילותה בתחום האוזניות הצרכניות. עד סוף השנה, החברה תפסיק לייצר ולמכור אוזניות אלחוטיות לצרכן. פיטר קארלסטורמר, מנכ"ל החברה האם, הסביר ש"ההחלטה לסגור בהדרגה את קווי המוצרים של Elite ו-Talk היא חלק מהמחויבות שלנו להתמקד בשווקים אטרקטיביים בהם נוכל לספק צמיחה רווחית ותשואות חזקות".

בסוף 2023, כיוונה החברה להיכנס לשוק הפרימיום במטרה להתחרות בענקיות הסאונד כמו אפל, סוני ו-Bose. כעת, בג'אברה מודים כי "השווקים השתנו עם הזמן" והגיעו למסקנה שהם אינם "יכולים לייצר החזר הוגן על ההשקעה בהשוואה להזדמנויות רבות אחרות בעסקי עזרי השמיעה, הארגונים והמשחקים".

"ההשקעה הנדרשת לחדשנות וצמיחה עתידית בתחום תחרותי זה אינה מוצדקת", נכתב בהודעה לעיתונות של GN. אין דרך מנומסת יותר לומר זאת. החברה רואה פוטנציאל רווח גדול יותר בתחום החומרה הארגונית וטכנולוגיות מכשירי שמיעה.

ג'אברה תפחית את המלאי של המוצרים בהדרגה, והיא צופה להשלים את תהליך היציאה מהשוק עד סוף השנה. עם זאת, החברה מבטיחה כי תמשיך לספק שירות ותמיכה למכשירים "למשך מספר שנים".

מחברת ביקונקט טכנולוגיות, נציגת GN בישראל נמסר: "החברה מעודכנת בנושא. בשלב זה תמשיך ביקונקט לשווק את המוצרים לפחות עד סוף השנה. החברה תמשיך לתמוך ולשרת את לקוחות המותג ובמקביל תמשיך בפעילותה הנרחבת בתחום העסקי ובמותגים איכותיים נוספים מהקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • JABRA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully