וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגבוהות בהיסטוריה: חבילת השכר המטורפת של טסלה לאילון מאסק

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 11:29

בעלי מניות טסלה אישרו מחדש את חבילת התגמול השנויה במחלוקת של אילון מאסק, למרות אתגרים משפטיים. האישור הופך את שכרו של מאסק לאחד הגבוהים ביותר בהיסטוריה המודרנית

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

בעלי המניות של טסלה אישרו (שוב) את חבילת השכר של המנכ"ל אילון מאסק, בשווי של כ-48 מיליארד דולר, מספר חודשים לאחר שבית משפט בדלאוור ביטל אותה. האישור התרחש במהלך האסיפה השנתית של בעלי המניות של יצרנית הרכב החשמלי.

חבילת השכר המקורית, שאושרה ב-2018 על ידי הדירקטוריון של טסלה, הייתה בשווי של 56 מיליארד דולר והוגדרה על ידי השופטת קתלין מקורמיק מבית המשפט של דלאוור כ"סכום בלתי נתפס". השופטת פסלה את ההסכם בינואר השנה בעקבות תביעה של אחד מבעלי המניות בטענה שיש בו פגמים חמורים. מאסק הגיב לאותו פסק דין באיום להעביר את מדינת ההתאגדות של החברה לטקסס, מהלך שזכה לאישור רשמי במהלך האסיפה.

ייצור טסלה מודל Y במפעל החברה בברלין. טסלה,
בעלי המניות של טסלה אישרו (שוב) את חבילת השכר של המנכ"ל אילון מאסק/טסלה

על אף האתגרים, בעלי המניות העניקו למאסק ניצחון משמעותי על ידי אישור חבילת תגמול ההופכת אותו לאחד המנכ"לים בעלי השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה המודרנית.

מאסק הביע שביעות רצון מההצבעה ואמר: "אני רק רוצה להתחיל בלומר, וואו. אני אוהב אתכם". הוא הוסיף כי החזרת התגמול לא תשפיע על מחויבותו לטסלה בטווח הקצר, שכן שכרו מורכב ממניות טסלה אותן הוא מחויב להחזיק במשך חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully