וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים קוק חוזר לרגע השקת ה-MacBook Air המיתולוגי של סטיב ג'ובס

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 14:09

בראיון שנערך לאחרונה, מנכ"ל אפל נזכר באחת מההשקות האייקוניות ביותר של החברה - ומודה: "זה היה רגע ענק עבור החברה". ומה הייתה המטרה העיקרית?

סטיב ג'ובס עם המקבוק אייר הראשון, 2008. GettyImages
סטיב ג'ובס עם המקבוק אייר הראשון, 2008/GettyImages

בראיון שנערך לאחרונה עם היוטיובר הטכנולוגי Marques Brownlee (MKBHD), שיתף מנכ"ל אפל, טים קוק, את דעתו על אחת מההשקות האיקוניות ביותר של אפל - השקת מקבוק אייר בשנת 2008, בה סטיב ג'ובס שלף את המחשב הנייד הדקיק מתוך מעטפה. "הרגע הזה של הוצאת המחשב מהמעטפה קבע את המאפיין של המכשיר שחי עד היום", אמר קוק. "המטרה לא הייתה למכור כמה שיותר, אלא לבסס את היסודות. זה היה רגע ענק עבור החברה".

"זהו המחשב הנייד הדק ביותר בעולם", אמר ג'ובס בזמן שהכריז על המוצר ב-2008. "הוא כל כך דק שהוא אפילו נכנס לאחת מהמעטפות הללו שכולנו ראינו במשרד", הוסיף כשחיפש את המעטפה ופתח אותה כדי לחשוף את הדבר הגדול הבא של החברה. המקבוק אייר הוא כיום אחד המחשבים הניידים הפופולריים ביותר בעולם, ואפל טוענת כי הדגם בגודל 13 אינץ' הוא הנמכר ביותר בעולם. במרץ האחרון, החברה הכריזה על מקבוק אייר חדש עם שבב M3 של אפל.

על פי אפל, הדגם החדש של ה-MacBook Air בגודל 13 אינץ' הוא בעובי 1.13 ס"מ (0.44 אינץ'). לשם השוואה, ה-MacBook Air המקורי משנת 2008 היה בעובי 0.41 ס"מ (0.16 אינץ') בנקודה הדקה ביותר שלו ו-1.93 ס"מ (0.76 אינץ') בנקודה העבה ביותר.

סטיב ג'ובס חושף את ה-MacBook Air הראשון:

כשנשאל על המורשת שלו, קוק אמר שהוא לא מקדיש לזה הרבה תשומת לב וכי "מורשת היא משהו שמוגדר על ידי אנשים אחרים". קוק דיבר גם על הבינה המלאכותית החדשה של החברה, Apple Intelligence, ואמר שהיא יכולה לגרום לאנשים לבלות פחות זמן בטלפונים, משום שהם יצליחו להשלים משימות גוזלות זמן מהר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully