וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחדשו: וואטסאפ מאפשרת לשתף מסך בשיחות וידאו, וזה לא הכל

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 10:01

ראש בראש עם Zoom ו-Teams: וואטסאפ משדרגת את שיחות הווידאו בפלטפורמה עם שורה של פיצ'רים חדשים, בהם שיתוף מסך והגדלת מספר משתתפים. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ הודיעה בסוף השבוע על שורה חידושים בשיחות הווידאו, עם מספר תכונות חדשות שמטרתן להתחרות בפלטפורמות כמו Zoom, Teams ו-Google Meet. אחד החידושים המרכזיים הוא שיתוף מסך, המאפשר למשתתפים לצפות במסך של משתמש אחר בזמן אמת, כולל שמע.

בנוסף, וואטסאפ הגדילה את מספר המשתתפים המרבי בשיחות וידאו ל-32, בכל הפלטפורמות. זהו שיפור משמעותי לעומת המגבלה הקודמת של 8 משתתפים, שהונהגה בשנת 2020 בתחילת מגפת הקורונה. עוד תכונה חדשה היא "זרקור על הדובר" (Speaker Spotlight), שכבר קיימת בפלטפורמות שיחות רבות אחרות. תכונה זו מדגישה את תמונת המשתתף שמדבר ומציגה אותה בראש שורת המשתתפים, מה שמקל על זיהוי הדובר בשיחות קבוצתיות.

וואטסאפ מתחדשת. וואטסאפ, אתר רשמי
תכונות חדשות שמטרתן להתחרות בפלטפורמות כמו Zoom, FaceTime ו-Google Meet/אתר רשמי, וואטסאפ

וואטסאפ גם הדגישה את המעבר האחרון שלה לשימוש ב-MLow codec, שנועד לשפר את איכות השיחות על ידי הפחתת רעשי רקע והד. בנוסף, שיחות וידאו יוזרמו ברזולוציה גבוהה יותר אם הרשת של המשתמש תומכת בכך.

העדכונים האלה מצביעים על כך שוואטסאפ שואפת להפוך לפלטפורמת שיחות וידאו רצינית יותר, שתתאים לא רק לשיחות אישיות אלא גם לפגישות עבודה ולשיחות קבוצתיות גדולות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully