וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OLED ללא השתקפויות: סמסונג משיקה בישראל את הטלוויזיות לשנת 2024

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 12:44

קו המסכים החדש של ענקית הטכנולוגיה מביא בשורה של טכנולוגיות מתקדמות, בינה מלאכותית משופרת ומגוון רחב של מסכים וגדלים. הנה כל הפרטים

סמסונג, בשיתוף עם היבואנית הרשמית סמליין, השיקה בישראל את סדרת הטלוויזיות החדשה לשנת 2024. הסדרה החדשה מציגה חידושים טכנולוגיים משמעותיים, ובראשם שילוב מתקדם של בינה מלאכותית (AI) לשיפור חוויית הצפייה.

סמסונג OLED 4K S95D. סמסונג, אתר רשמי
מסך סמסונג OLED 4K S95D/אתר רשמי, סמסונג

מסכי OLED: גדולים, בהירים ונטולי השתקפויות

סדרת מסכי ה-OLED של סמסונג לשנת 2024 מציעה דגמים גדולים יותר ומתקדמים יותר, עם דגם S95D המגיע בגודל מרשים של 77 אינץ'. המסכים החדשים בהירים יותר ב-20% בהשוואה לדגמים הקודמים, עם איכות תמונה משופרת הודות למנגנון AI מתקדם. טכנולוגיה ה-OLED Glare Free, שפותחה במיוחד עבור מסכי 2024 OLED - משמרת את דיוק הצבע ומפחיתה השתקפויות באופן משמעותי תוך שמירה על חדות התמונה, גם באור יום.

בסמסונג מדגישים כי ציפוי נוגד ההשתקפות זה הותאם במיוחד ל-OLED ומתמודד עם כל תנאי תאורה כולל סביבת מגורים מוארת במיוחד. כך למעשה, מסך ה OLED S95D סוחף את הקהל הודות למעבד AI מתקדם NQ4 Ai Gen2 הממטב את התמונה וכל מרכיבי איכות התמונה, ומשמר את גווני הלבן המושלמים, את גווני השחור העשירים ואת הצבעים המדויקים. בנוסף להיותו מסך ה-OLED הבהיר ביותר שסמסונג פיתחה עד כה, הוא כולל גם קצבי ריענון גבוהים של עד 144Hz, כדי שגיימרים וחובבי ספורט יוכלו ליהנות מתנועה חלקה ומתכנים ברורים להפליא על גבי המסכים שלהם.

המעבד AI המתקדם NQ4 Ai Gen2. סמסונג, אתר רשמי
המעבד AI המתקדם NQ4 Ai Gen2/אתר רשמי, סמסונג

Neo QLED: ביצועי AI כפולים לאיכות תמונה חסרת תקדים

טלוויזיות Neo QLED 8K ו-Neo QLED 4K מצוידות במעבד NQ8 AI Gen3 החדש, הכולל יחידת עיבוד עצבית (NPU) מהירה כפליים ופי שמונה יותר רשתות עצביות בהשוואה לדור הקודם. השיפורים הללו מאפשרים שיפור משמעותי באיכות התמונה, עם חדות פרטים גבוהה ותמונה מציאותית.

מערכת ההפעלה החדשה TIZEN-8 2024 מציעה חוויית משתמש מתקדמת ומותאמת אישית, עם פרופילים אישיים לכל אחד מבני הבית. המערכת החדשה מאפשרת גם חיבור משופר בין הטלוויזיות לסמארטפונים ולמכשירים לבישים, לשליטה נוחה ולתכונות מתקדמות כמו התממשקות לחוויית אימוני כושר.

מסכי ענק Supersize TV 98 אינץ'

סמסונג מציעה השנה מגוון רחב של מסכי ענק בגודל 98 אינץ', בטכנולוגיות Crystal UHD, QLED ו-Neo QLED. טכנולוגיית Supersize Picture Enhancer הייחודית מבטיחה איכות תמונה מקצועית גם במסכים הגדולים הללו.

סדרת הלייפסטייל: עיצוב חדשני וחוויית אומנות משודרגת

סדרת הלייפסטייל של סמסונג ממשיכה להציע עיצובים חדשניים ומסכים המתאימים לכל חלל. The Frame, המסך הנמכר ביותר בסדרה, מציג שיפורים בחוויית האמנות, כולל צריכת אנרגיה מופחתת וחיישן תנועה לכיבוי אוטומטי. The Freestyle דור 2, המקרן הנייד של סמסונג, מציע כעת טכנולוגיית Smart Edge Blending למיזוג תמונות חלק בין שני מקרנים.

מקרני קול מתקדמים עם בינה מלאכותית

סדרת מקרני הקול החדשה של סמסונג, הכוללת את דגם HW-Q990D, מציעה חוויית שמע סוחפת במיוחד, עם תמיכה ב-Dolby Atmos ואלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית למיטוב הצליל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully