וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי אפל: "מחשבי AI" הם לא חידוש, אנחנו שם כבר שנים

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 12:45

בראיונות לאחר כנס המפתחים השנתי, לעגו בכירים באפל לטרנד החדש של "מחשבי AI". לדבריהם, אפל משלבת טכנולוגיות בינה מלאכותית במחשבים שלה כבר שנים, בעוד שהמתחרים רק לאחרונה גילו את התחום

קרייג פדריגי. GettyImages
קרייג פדריגי/GettyImages

נדמה שאפל לא ממש מתרגשת מהטרנד החדש של "מחשבי AI". אחרי כנס המפתחים השנתי (WWDC), בכירי החברה, ביניהם קרייג פדריגי, גרג ג'וזוויק וג'ון ג'יאננדרה, העניקו שורה של ראיונות בהם לעגו למתחרות על ההתלהבות מהטכנולוגיה שכבר קיימת במחשבי אפל שנים.

בראיון בפודקאסט "The Talk Show Live", פדריגי התייחס לטענות כי אפל מפגרת בתחום הבינה המלאכותית, והזכיר כי החברה משלבת מעבדים ייעודיים לבינה מלאכותית במחשבי מק מאז 2020, אך בניגוד למתחרות, לא בחרה לכנות אותם "מחשבי AI".

"זה די מצחיק כל העניין הזה עם מחשבי AI. כאילו מישהו גילה את הרעיון של מעבד נוירונים השנה", אמר פדריגי. "אנחנו עושים דברים מדהימים בתחום הזה בטלפונים שלנו כבר שנים, ובכל מק מאז ה-M1 הראשון ב-2020. כנראה פספסנו את ההזדמנות לקרוא להם מחשבי AI, כי אנחנו מייצרים מחשבים מעולים כל הזמן הזה".

פדריגי וג'וסוויאק התייחסו גם להצעות לאפשר למכשירי אייפד להריץ מערכת הפעלה נוספת במקביל - כלומר גם iPadOS וגם macOS. "אנחנו לא מנסים ליצור מחשב Windows 8 או משהו כזה", התבדח פדריגי. "אני אוהב את האייפד שלי, ואני מבלה עליו לפחות, אם לא יותר, זמן מאשר על המק שלי. אבל אני גם אוהב את המק שלי, ואני לא רוצה שהם יהפכו לאותו מכשיר".

בראיון נפרד, ג'אננדריה, ראש תחום הבינה המלאכותית באפל, דן ביתרונות של אפל אינטליג'נס, פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של החברה, והדגיש את מחויבותה של אפל לפרטיות המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully