וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת הפעלה iO3: בדקנו את המברשת החדשה של Oral-B

דוד רוזנטל

18.6.2024 / 1:38

היא מוצגת כ"מברשת שיניים מהפכנית עם המנוע המגנטי המתקדם בעולם". האם זו סיבה להוציא עליה 600 שקל? בדקנו את ה-io3 וחזרנו עם מסקנות מפתיעות

מברשת iO3 של אורל בי. יחצ,
מברשת iO3 של אורל בי/יחצ

לאחרונה הציג המותג Oral-B את מברשת השיניים iO3. שבחברה טוענים כי היא "מברשת שיניים מהפכנית, עם המנוע המגנטי המתקדם בעולם".

מדובר בפיתוח האחרון והמתקדם ביותר בתחום מברשות השיניים החשמליות, הודות לטכנולוגיה שבחברה אומרים כי היא חסרת תקדים לאחר יותר משש שנות מחקר ופיתוח מוצרים במעבדות הפיתוח המובילות והחדשניות של המותג. האומנם?

המברשת הגיעה בעיתוי מושלם. שבוע לפני הגעתה, המברשת הישנה שלי, מדור קודם של אורל בי, שבקה חיים ונאלצתי לחזור להשתמש במברשת חשמלית גנרית מדור ישן, שנשמרה שלוש שנים בארון בדיוק לרגע כזה. תקראו לזה "גלגל ספייר", על כל המשתמע מכך.

המעבר בין המברשת החדשה לישנה היה נפילה משמעותית בחוויית המשתמש. כל כך משמעותית, שהופתעתי בעצמי איך התרגלתי לסטנדרט מסוים וקלות בניקוי השיניים. המברשת היתה פתאום איטית וחלשה ביחס לדור החדש יותר שנהרס, עד כדי כך שוויתרתי על החלק החשמלי והשתמשתי בה מכנית כדי להגיע לתוצאות רצויות בניקוי. תמיד נראה היה לי שמברשת חשמלית היא רק עוד פינוק עצלני, שהתרגלנו אליו, אבל הופתעתי לגלות שיש הבדל משמעותי בין מברשת חשמלית טובה ובין מברשת ישנה או מכנית. שבוע ימים צחצוח השיניים הפך להיות מאמץ פתאום ביחס לקודם, ואז הגיעה האורל בי החדשה לבדיקה.


המעבר הקיצוני בין הדור הראשון של המברשות לדור האחרון, גרם לי להבין שיש הבדל אמיתי בין הדורות ושלא מדובר בגימיק שיווקי. מה שהפתיע אותי לא פחות הוא ההבדל מול הדור האחרון שהפסיק לעבוד שבועיים לפני, עם מהירות ויסודיות ניקוי בסטנדרט אחר. הצורה החדשה של המברשת מרגישה מותאמת יותר ומגיעה לכל אזור בשן ובחניכיים.

המעבר בין המברשות היה ממש הקלה משמחת. הניקוי מרגיש יותר יסודי מהדור שלפניו ובמהירות גבוהה יותר, מבלי לגרוע מאיכות הניקוי וכמעט בלי הפעלת לחץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תכונות המברשת על פי היצרן

  • הניקוי הטוב ביותר: Oral-B עם טכנולוגיית iO REVOLUTIONARY MAGNETIC מעניקה ניקוי מקצועי וחווית צחצוח עדינה ומותאמת אישית.
  • 3 מצבים חכמים לצחצוח בהתאמה אישית: ניקוי יומי, רגיש והלבנה.
  • תצוגה אינטראקטיבית: לחץ חכם משופר מסמן אדום, לבן או ירוק כדי להתריע האם הצחצוח חזק מדי, עדין מדי או עם הלחץ הנכון.
  • חיי סוללה ממושכים: מטען עם נעילה יציבה, אשר מספק טעינה מהירה.
  • עיצוב ונוחות: שילוב אידאלי של ראש המברשת העגול הייחודי של Oral-B עם מיקרו-ויברציות עדינות לתחושת פה רעננה ונקייה וחניכיים בריאות יותר.
  • המברשת זמינה בשלושה צבעים - שחור, שחור מט, כחול בהיר, ורוד. מחיר מומלץ לצרכן 599.90 שקל (בשיקול קמעונאי) לפני מבצעים. להשיג ברשת סופר-פארם.

חוות הדעת שלנו

600 שקלים ששווים כל אגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully