וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הצ'אטים של וואטסאפ: תאפשר העברה קלה בין כל המכשירים

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 11:26

פיצ'ר חדש שנחשף בגרסת הבטא של האפליקציה מבטיח העברת היסטוריית שיחות בין אייפון, אנדרואיד וכל מכשיר אחר בקלות וביעילות. הנה הפרטים שידועים לנו

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

נראה שוואטסאפ מתכננת מהפכה של ממש בתחום העברת הצ'אטים בין מכשירים. הדלפה חדשה מגרסת הבטא של האפליקציה, שנחשפה באתר WABetaInfo, מצביעה על פיצ'ר חדש שיאפשר לנו להעביר את היסטוריית השיחות שלנו בין כל סוגי המכשירים - אייפון, אנדרואיד או כל שילוב אחר - בקלות וביעילות, ללא תלות בפלטפורמה.

אם עד היום, העברת צ'אטים בין מכשירים שונים הייתה כרוכה בתהליכים מסורבלים ולעיתים אף בלתי אפשריים, הפיצ'ר החדש מבטיח לשנות את התמונה לחלוטין. במקום להתעסק עם גיבויים חיצוניים, כבלים או הגבלות מערכת הפעלה, נוכל פשוט להעביר את כל השיחות שלנו בין המכשירים השונים שלנו במהירות. בצילום המסך שפורסם באתר מופיעה ההתייחסות ל"העברת היסטוריית צ'אט ממכשיר ישן", ללא אזכור לסוג מערכת ההפעלה.

העברת צ'אטים. wabetainfo, אתר רשמי
כך זה נראה: העברת היסטוריה ללא תלות במערכת הפעלה וסוג מכשיר/אתר רשמי, wabetainfo

כיום, וואטסאפ תומכת בהעברת היסטוריית צ'אטים בין מכשירי iOS לאנדרואיד, אך התהליך דורש גישה לחלק נפרד ושימוש בכבל פיזי להעברת המידע בין המכשירים. בנוסף, גרסאות אנדרואיד ישנות אינן תואמות לפיצ'ר זה, דבר המגביל את הנגישות שלו למשתמשים. פרטים ספציפיים לגבי היישום של הפיצ'ר האלטרנטיבי הזה אינם זמינים כעת מכיוון שהוא עדיין בפיתוח, וסביר שנדע עליו יותר בחודשים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully