וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה בישראל את מסכי הטלוויזיה החדשים לשנת 2024

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 13:45

הדגמים החדשים מציעים מעבד AI משופר, טלוויזיה אלחוטית ראשונה מסוגה, מסכי QNED מתקדמים וחוויית משתמש משודרגת

LG. ShutterStock
LG/ShutterStock

LG וקבוצת ח.י. משיקות בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש לשנת 2024, הכולל מגוון דגמים מסדרות OLED, QNED ו-UHD. המסכים החדשים, הזמינים כבר עתה לרכישה, מציעים חוויית צפייה משודרגת הודות לטכנולוגיות מתקדמות, בינה מלאכותית ופיצ'רים חדשניים.

מעבד AI חדשני לשיפור איכות התמונה והסאונד

הדגמים המובילים בסדרה החדשה, LG OLED M4 ו-LG OLED G4, מצוידים במעבד Alpha 11 AI החדש, שפותח במיוחד עבור טלוויזיות OLED. המעבד החדש מציע שיפור של 70% בביצועים הגרפיים ו-30% במהירות העיבוד, ומאפשר שיפור משמעותי באיכות התמונה והסאונד.

המעבד החדש משתמש בניתוח תמונה ברמת הפיקסל כדי לחדד תמונות, אובייקטים ורקעים מטושטשים, לשפר את איכות הצבע ולהעניק לתמונות מראה תלת מימדי. בנוסף, טכנולוגיית AI Sound Pro מציעה אודיו עשיר ומלא יותר, עם הפרדה יעילה של קטעי שירה ומוזיקה מפס הקול לשיפור בהירות הדיאלוג.

מסכי QNED חדשים: ניגודיות מציאותית ובהירות יוצאת דופן

בנוסף לדגמי ה-OLED, LG משיקה גם ליין חדש של מסכי QNED, המציעים ניגודיות מציאותית ובהירות יוצאת דופן בזכות טכנולוגיית Precision Dimming ועמעום מקומי. המסכים החדשים מגיעים במגוון גדלים, כולל מסך ענק בגודל 98 אינץ', ומציעים עיצוב אלגנטי ודק במיוחד.

LG SIGNATURE OLED M4: הטלוויזיה האלחוטית הראשונה בעולם

בצמרת הדגמים החדשים ניצבת LG SIGNATURE OLED M4, טלוויזיית ה-OLED האלחוטית הראשונה בעולם. הטלוויזיה מגיעה עם קופסת חיבור Zero Connect אלחוטית, המבטלת את הצורך בכבלים פיזיים ומאפשרת שידור וידאו ושמע אלחוטיים באיכות של עד 4K 144Hz.

חוויית משתמש משודרגת ונגישות

הטלוויזיות החדשות מגיעות עם מערכת ההפעלה webOS העדכנית, המציעה מגוון יכולות התאמה אישית, כולל פרופילים שונים לכל צופה והמלצות תוכן מותאמות אישית. בנוסף, LG מציעה תוכנית שדרוג webOS Re:New, המבטיחה עדכונים למערכת ההפעלה למשך חמש שנים.

הטלוויזיות החדשות תומכות גם ב-Apple AirPlay וב-Google Chromecast, ומציעות תאימות משופרת למכשירים ניידים. בנוסף, LG שמה דגש על נגישות, עם תכונות כמו "כרטיסי נגישות מהירה", הדרכות לשימוש בשלט רחוק ושירותי צ'טבוט.

לדברי הוצונג קים, Product Manager Home Entertainment ב-LG ישראל: "טלוויזיות ה-LG OLED המובילות בתחומן ודגמי QNED משמרים את מעמדה המוביל של LG בשוק טלוויזיות הפרימיום, ומאפשרים להציע את חוויית הלקוח הטובה ביותר, בשילוב מבחר תכנים ושירותים הזמינים בפלטפורמת הטלוויזיה החכמה של החברה webOS. כמו בכל שנה, אנחנו מקפידים להביא מגוון רחב של מסכים וגדלים המתאימים לקהל הישראלי, ולהוסיף פיצ'רים בעברית כמו עוזרת אישית, ניווט קולי, תוצאות ספורט ועוד. LG ממשיכה, כמו בכל שנה, לחדש ולהביא לכל בית ובית את הטכנולוגיה הבידורית המתקדמת ביותר".

גיא דה פי'צוטו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה: "אנחנו מציינים השנה 11 שנים של מובילות בשוק טלוויזיות הפרימיום בישראל עם מסכי LG OLED הטובים ביותר בעולם. גם השנה אנו מציעים לצרכן את מסכי ה-OLED הטובים ביותר במגוון רחב של גדלים ועם הביצועים והפיצ'רים המתקדמים ביותר כך שכל אחד ואחת יוכלו ליהנות בצורה המקסימאלית ממסך ה-LG OLED שלהם. השנה LG שמו דגש על חוויית AI יוצאת מגדר הרגיל, עם מגוון רחב של פיצ'רים שמטרתם לדייק ולמקסם את חווית הצפייה והאזנה. בזכות מעבד ה-AI החדש, הצרכנים יכולים ליהנות מתוכן והגדרות המותאמות במיוחד עבורם ובאופן שבו הם אוהבים לצפות בטלוויזיה".

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • OLED

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully