וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס לתוך הסדרות האהובות: לראשונה - נטפליקס פותחת פארקי שעשועים

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 19:54

לחצות את גשר הזכוכית מ"משחק הדיונון" ולפגוש את הדמויות מ"דברים מוזרים": ענקית הסטרימינג תפתח בקרוב שני מתחמי ענק בארה"ב, שיכניסו אתכם לתוך הסדרות מהטלוויזיה

בית נטפליקס. נטפליקס, אתר רשמי
בית נטפליקס/אתר רשמי, נטפליקס

נטפליקס חשפה היום (רביעי) כי תפתח במהלך שנת 2025 שני מתחמי בילוי אינטראקטיביים בשם "Netflix House" ("בית נטפליקס"), בדאלאס, טקסס ובקינג אוף פרוסיה, פנסילבניה.

Netflix House הוא הניסיון הראשון של ענקית הסטרימינג ליצור עסק קמעונאי פיזי. המתחמים בדאלאס ובפנסילבניה יציעו מגוון אפשרויות בילוי, כולל מסעדות, אירועים חיים, תפאורות אינטראקטיביות וחוויות המבוססות על כמה מהסדרות והסרטים הפופולריים ביותר של נטפליקס.

"בית נטפליקס יעשה צעד נוסף וייצור מתחם בלתי נשכח לחקור את הסיפורים והדמויות האהובות עליכם מנטפליקס מעבר למסך, לאורך כל השנה. בית נטפליקס מייצג את הדור הבא של ההיצע הייחודי שלנו. המתחמים יביאו את הסיפורים האהובים עלינו לחיים בדרכים חדשות, משתנות תמיד ובלתי צפויות", נכתב בבלוג הרשמי של החברה.

מתחם הבילוי החוויתי יאפשר למעריצים של סדרות כמו "ברידג'רטון", "בית הנייר", "דברים מוזרים" ו"משחק הדיונון" לקיים אינטראקציה עם כמה מהסצנות והתפאורות האייקוניות ביותר שלהן. ההכרזה מבטיחה כי "האורחים יוכלו לעשות דברים כמו לרקוד ואלס עם בן הזוג לצלילי גרסת כיסוי תזמורתית לשיר של טיילור סוויפט על העתק של הסט של ברידג'רטון". החלק המפתיע עוד יותר: במקום ייפתח אזור ייעודי בו תוכלו להתחרות באתגר גשר הזכוכית ממשחק הדיונון (ללא הסוף המדמם).

משחק הדיונון. נטפליקס,
במקום ייפתח אזור ייעודי בו תוכלו להתחרות באתגר הגשר מזכוכית ממשחק הדיונון (ללא הסוף המדמם)/נטפליקס

כצפוי, גם שם המבקרים יוכלו לעבור דרך חנות מזכרות, שתכלול סחורה מיוחדת כמו חולצת טריקו של מועדון הלפייר, עותק של משחק הלוח "גמביט המלכה" או ספל "שרדתי את משחק המוות של העשיר" ממשחק הדיונון. אל תשכחו לבדוק את סל המציאות עבור כפפת תנור "Too Hot to Handle".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully