וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הזה נוצר באמצעות AI, וגם אתם יכולים ליצור אחד כזה בחינם

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 12:28

מהפכה ביצירת וידאו: Dream Machine של Luma AI מציע מחולל סרטונים איכותיים וחינמי, בכמה דקות. איך זה עובד ואיפה נרשמים? הפרטים כאן

חברת הבינה המלאכותית Luma AI השיקה את Dream Machine, מודל מהפכני המאפשר למשתמשים ליצור סרטונים באיכות גבוהה בקלות ובמהירות. מחולל הוידאו המתקדם הזה, שכבר זמין לשימוש חינמי, משתמש בטקסט או בתמונות כהשראה ליצירת סרטונים קצרים באיכות גבוהה. Luma AI מבטיחה מהירות שיא של 120 פריימים ב-120 שניות, אך בשל ההתלהבות הרבה סביב הכלי, ייתכן וזמני ההמתנה יתארכו מעט בהתחלה.

במקום להסתיר את ההצעה החדשה מאחורי מנוי בתשלום, Luma AI החליטה להשיק את המודל באופן חינמי מוגבל - עד 30 סרטונים ביום (להתנסות לחצו כאן). הכלי החדש כבר מושווה לתוצרים "המורכבים באופן מרשים" של Sora של OpenAI, כאשר חלק מהמשתמשים טוענים שהוא עולה על המודל החלוצי. עם זאת, מהתנסות ראשונית שלנו - יש עוד עבודה עד שהתוצאות יהיו באמת מרשימות.

השימוש ב-Dream Machine הוא פשוט ואינטואיטיבי. לאחר ההרשמה לשירות באמצעות חשבון גוגל, תוכלו להקליד תיאור טקסטואלי של הסרטון שאתם רוצים ליצור - באנגלית או בעברית. לאחר כמה דקות המודל יפיק סרטון קצר המבוסס על הקלט הטקסטואלי. בנוסף, ניתן להעלות תמונה ולספק הנחיות טקסטואליות כדי להנפיש אותה לסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully