וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ההפעלה החדשה לטלוויזיות LG הולכת לשנות לכם את החיים

בשיתוף LG

7.7.2024 / 9:27

תארו לכם שתוכלו לדבר עם הטלוויזיה שלכם בעברית ולקבל ממנה טיפים לצפייה מהנה יותר, לעבור בקלות בין פרופילים שונים באותו בית כך שאחד יוכל לראות משחק כדורגל בצבעים עזים והשנייה תוכל ליהנות מסרט אמנותי בצבעים רכים

טלוויזיית LG. יח"צ,
חברת LG משיקה בימים אלה את מערכת ההפעלה החדשה ביותר שלה/יח"צ

ידע הוא כוח, כך קובע הביטוי המפורסם המיוחס לפילוסוף והמדינאי האנגלי פרנסיס בייקון. ובאמת ידע מאפשר לנו לקבל החלטות מושכלות וטובות יותר בכל היבטי חיינו, ולחילופין ליהנות משירותים ומוצרים שונים בצורה מקסימלית. אך עם בעבר מוצרי הצריכה השונים, דוגמת מוצרים אלקטרוניים, הגיעו עם רשימת תכונות מצומצמת כך שיכולנו לדעת מראש מה היתרונות שלהם עבורנו, הרי שהתקדמותה של הטכנולוגיה בצעדי ענק ממש, הביאה ליצירתם של מעין "מוצרי על" בעלי תכונות שונות ומגוונות, מה שדורש מאיתנו ידע מקיף על מנת ליהנות מהם בצורה מלאה.

זה קורה בסמטארטפונים, זה קורה במחשבים, וזה קורה כמובן גם בעולם הטלוויזיות המגיעות כיום עם שלל תכונות ופיצ'רים שאת מרביתם אנחנו פשוט לא מכירים, ולכן לא עושים בהם שימוש. מי שזיהתה את נקודת הכשל הזו היא חברת LG שמשיקה בימים אלה את מערכת ההפעלה החדשה ביותר שלה, מערכת 24 webOS, מערכת מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לכם ליהנות מכל התכונות והפיצ'רים המשוכללים ביותר בצורה אינטואיטיבית, נוחה ומהירה.

טלוויזיית LG. יח"צ,
"רצינו לוודא שמערכת ההפעלה של הטלוויזיה תהיה נוחה ומהירה כדי שנוכל בקלות להגיע לכל פונקציה שנרצה"/יח"צ

"יש פער מאוד גדול בין מה שהטלוויזיה יכולה לתת לנו לעומת המידע של האנשים אודות כל התכונות של הטלוויזיה. יש גם אנשים שהם טכנופובים מטבעם כך שהם נרתעים מלחקור את תכונות הטלוויזיה שלהם לעומק, ולמעשה לא מנצלים את מכלול התכונות שלה כך שחווית המשתמש שלהם נפגעת", אומרת נירית כמרה, מנהלת מוצר טלוויזיות LG בקבוצת ח.י.

"ב-LG בחנו את הדברים לעומק ומצאנו שאחד הדברים שגורמים לחוויית משתמש טובה היא מערכת ההפעלה בטלוויזיה, ולכן רצינו לוודא שמערכת ההפעלה של הטלוויזיה תהיה נוחה ומהירה ונוכל בקלות להגיע לכל פונקציה שנרצה. כך הגיעה לעולם מערכת 24 webOS החדשה המבוססת על בינה מלאכותית ומהווה למעשה את העדכון האחרון והמתקדם ביותר של מערכת ההפעלה שלנו".

טלוויזיית LG. יח"צ,
מערכת ההפעלה החדשה מכילה מגוון רחב של אפליקציות/יח"צ

מהי הבשורה שהמערכת הזו מביאה לצרכנים?

"בראש ובראשונה קלות השימוש והניווט בין המצבים וההגדרות השונות. במסך הבית ישנן כרטיסיות דרכן ניתן להגיע בקלות למשחקים, מוזיקה, ספורט, שימושי משרד ונגישות, ויתירה מכך המערכת החכמה של LG מבינה עברית: באמצעות השלט החכם של LG שנע בתנועת יד ניתן לבצע חיפוש קולי בעברית וגם להשתמש בצ'טבוט שבאמצעות בינה מלאכותית נותן תשובות בעברית לכל שאלה בנוגע לתפעול הטלוויזיה".

מערכת ההפעלה החדשה מכילה מגוון רחב של אפליקציות בינלאומיות ומקומיות, היא מתחברת בקלות לטלפון הנייד להזרמת תכנים שונים וכאמור קל מאד לנווט בה דרך מסך הבית. "24 webOS עושה שימוש בבינה מלאכותית ולכן היא אינטואיטיבית יותר ומעניקה למשתמש את האפשרות לעבור ממקום למקום בצורה מהירה ונוחה", מעידה נירית. "יתירה מכך, אלגוריתם ה-AI המוטמע במערכת לומד את העדפות המשתמש, בדומה למשל לנטפליקס, ויכול לתת לו המלצות תוכן על סרטים וסדרות. המערכת גם מדברת עברית כך שמאוד קל לתקשר איתה".

בלתקשר הכוונה ממש לדבר לטלוויזיה?

"לגמרי. ניתן להיכנס לצ'ט בוט של המסך, לבחור נושא בו צריךעזרה, ולבקש זאת בקולכם מהטלוויזיה. כך למשל תוכלו לומר לטלוויזיה שהבהירות לא מספיק גבוהה בשבילכם והטלוויזיה תענה לכם בעברית תוך שהיא מספקת פיתרון בזמן אמת".

"הלקוחות יוכלו ליהנות ממערכת הפעלה מתקדמת ומשוכללת יותר בכל שדרוג, וזאת לאורך פרק זמן של 5 שנים מעת קניית המסך"

אם יש משהו שתמיד מציק בקשר לטלוויזיה הרי שאלו הגדרות המסך המשתנות מאדם לאדם. קחו למשל משפחה בה האבא אוהב לראות שידורי ספורט ומעדיף צבעים בוהקים ועזים, בעוד שהאמא מעדיפה סרטי קולנוע ומעדיפה לצפות בהם ב'מוד קולנועי'. שלא לדבר על ההעדפות השונות של הילדים כמובן. אם בעבר דברים כאלו יכלו לגרום למריבות של ממש בבית הרי שמערכת 24 webOS פותרת את הבעיה ומאפשרת שמירת פרופילים מגוונים כל אחד עם הגדרותיו הספציפיות.

"המערכת החדשה כוללת אשף תמונות שנותן אפשרות לבחירה מתוך 8 סטים שונים של תמונות שונות, כשכל משתמש בוחר בתמונה ספציפית שמכילה כבר את מכלול ההגדרות המתאימות. ההגדרות האלו נשמרות בפרופיל האישי ובכל פעם שצופה אחר מדליק את הטלוויזיה הוא יכול להיכנס עם העדפת התמונה שלו. אפשר לומר שהטלוויזיה הזו מתאימה את עצמה למשתמש", מציינת נירית.
פיצ'ר מדליק נוסף של המערכת הוא "הטיפים". אלו מופיעים בצורה נגישה על המסך ובלחיצה על בוקסת הטיפים הטלוויזיה מעניקה לכם עצות כיצד ליהנות ממקסימום התכונות שלה עם הצעת 'רוצה לנסות'. עם לחיצה על משבצת זו ניתן להגיע ישירות לפונקציה שאנו מעוניינים בה ולהפעיל אותה בטלוויזיה. כיוון שמדובר על מערכת הפעלה שהולכת ומשתדרגת משנה לשנה LG מציעה את המערכת החדשה עם הבטחה ל-4 שדרוגים. "הלקוח לא יצטרך לעשות שום פעולה והמערכת תתעדכן בצורה אוטומטית", מספרת נירית. "כך הלקוחות יוכלו ליהנות ממערכת הפעלה מתקדמת ומשוכללת יותר בכל שדרוג, וזאת לאורך פרק זמן של 5 שנים מעת קניית המסך".

בשיתוף LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully