וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים Mac חדש? איידיגיטל משיקה חבילה ייעודית

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 20:52

החבילה כוללת: שלוש שנות אחריות, התנסות ל-30 יום ללא התחייבות, פריסת תשלומים רחבה וחבילת שירות של מומחי הרשת. הנה כל הפרטים

הסניף החדש של iDigital בקניון עיר ימים, נתניה. מולי גולדברג,
הסניף החדש של iDigital בקניון עיר ימים, נתניה/מולי גולדברג

iDigital (איידיגיטל) - רשת ה-Apple Premium Partner היחידה בישראל - משנה את חוקי המשחק ומשיקה את ה- Mac Pack - החבילה הרחבה והמשתלמת ביותר בישראל לרכישת מחשבי Mac. בכך ממשיכה איידיגיטל לבסס את מעמדה כמובילת שוק במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי אפל בישראל.

כחלק מהמהלך של הנגשת מוצרי אפל, איידיגיטל מציעה את iDigital Mac Pack הכוללת:

  • שלוש שנות אחריות iDigital Care (שנתיים נוספות מעבר לשנת אחריות היצרן) - האחריות המקיפה ביותר בישראל על מוצרי אפל , במסגרתה ניתנים תיקונים במעבדת איידיגיל שהינה המעבדה הרשמית המאושרת על ידי אפל, עם חלקי חילוף המיובאים מאפל בלבד וטכנאים מוסמכי אפל לתיקון מושלם של המכשיר בכל מקרה של תקלה.
  • תקופת התנסות של 30 יום תוך אפשרות לקבל את כל הכסף בחזרה ללא כל התחייבות
  • עד 24 תשלומים ללא ריבית לנוחות מקסימלית ברכישה

חבילת מומחי iDigital:

  • מומחי איידיגיטל מלווים את הלקוח בכל מסלול הרכישה החל משלב ההתנסות והתאמת המוצר באופן מדויק לצרכי הלקוח, העברת הנתונים, הדרכת צעדים ראשונים וכלה במענה לכל שאלה - טכנית או תוכנתית, בכל נושא ובכל זמן גם לאחר הקנייה.
  • סדנאות בקבוצות קטנות בשלושה סניפים ברחבי הארץ, בהן מומחי איידיגיטל ידריכו את הלקוחות אודות צעדים ראשונים ב-Mac או עבודה ב-Ecosystem של אפל.יעניקו טיפים, המלצות לקיצורי דרך ודרכים מנצחות למצות את השימוש ב-Mac.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משה שוצברג, סמנכ"ל מכירות וסחר, איידיגיטל: "איידיגיטל, השותפה האסטרטגית הבכירה של אפל בישראל, ממשיכה להוביל את שוק ה-Mac בישראל עם הצעת ערך חדשה. Pack iDigital Mac מקנה ללקוח היכרות עם יכולות ה-Mac והאקו-סיסטם ומאפשרת לו לעבור מ-PC ל-Mac או להתחדש עם Mac - בראש שקט, עם האחריות המקיפה בישראל, תנאי תשלום נוחים וליווי ושירות אישי ומקצועי של מומחי איידיגיטל. מהלך זה הינו נדבך נוסף באסטרטגיה של הרשת להנגיש ללקוחותינו את מוצרי אפל ככלל ומחשבי ה-Mac בפרט ולאפשר להם להנות מיתרונותיו הרבים של המחשב הטוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully