וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משיקה נתב העשוי 100% פלסטיק ממוחזר

לאחר שהשיקה מגדיל טווח (Mesh) ירוק, כעת משיקה yes גם נתב העשוי מפלסטיק ממוחזר. במקביל מודיעה החברה כי תשיק בחודשים הקרובים נתב התומך ב-Wi-Fi7. סמנכ"ל השיווק של yes: "שילוב חדשנות וקיימות - יעד מרכזי בעשייה שלנו"

נתב של יס מפלסטיק ממוחזר. יחצ,
נתב של יס מפלסטיק ממוחזר/יחצ

חברת yes משיקה נתב (ראוטר) העשוי 100% פלסטיק ממוחזר. הנתב החדש הינו חלק ממהלך כולל של החברה למעבר של מוצרים ירוקים ומצטרף למגדיל הטווח לרשת הביתית הממוחזר (yes+Mesh) שהשיקה החברה מוקדם יותר השנה ולמוצרים נוספים שיושקו בעתיד. העלות החודשית להשכרת הנתב היא 19.90 שקל.

עוד הודיעה yes כי תשיק בחודשים הקרובים נתב חדש ומתקדם התומך בתקן Wi-Fi7 שיביא לשיפורים משמעותיים ויכולות חדשות ביניהן: גלישה מהירה, כיסוי Wi-Fi רחב, שיהוי נמוך וכן יישומים מתקדמים בעולמות הגיימינג, מציאות מדומה ((VR, מציאות רבודה ((AR והמטאוורס.

נתב הסיבים המתקדם של yes תומך בגלישה על גבי תשתית הסיבים האופטיים של בזק ומאפשר למשתמשים חווית גלישה אחידה רציפה ועוצמתית, צפייה אופטימלית בסטרימינג בטכנולוגית שידור K4, חווית גיימינג משופרת על ידי הורדת משך השיהוי בצורה משמעותית ואפשרות לחיבור של עשרות מכשירים בו זמנית.

"אנחנו רואים בשילוב של חדשנות וקיימות יעד מרכזי בעשייה שלנו ואנחנו ממשיכים כל העת לפתח מוצרים ירוקים שיטיבו גם עם לקוחותינו וגם עם הסביבה", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "הנתב המתקדם שלנו מאפשר לנו להביא ללקוחותינו בכל הארץ את הטלוויזיה הטובה בישראל עם גלישה חלקה ומצויינת".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully