וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טבעת חכמה: סמסונג תחשוף מוצרים חדשים בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 11:16

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תקיים בעוד כשבועיים אירוע הכרזה - השני שלה לשנת 2024 - ותחשוף את סדרת ה-Galaxy Z החדשה, לצד מוצרים נוספים

סמסונג הודיעה הבוקר (יום רביעי) כי אירוע ה-Galaxy Unpacked הבא יתקיים בפריז ב-10 ביולי בשעה 16:00 (שעון ישראל). באירוע המסקרן צפויה ענקית הטכנולוגיה לחשוף את מכשירי הדגל המתקפלים החדשים שלה, ה-Galaxy Z Fold 6 וה-Galaxy Z Flip 6. בנוסף למכשירים המתקפלים, ההערכות הן כי סמסונג תציג גם מגוון מוצרים נוספים, ביניהם שעונים חכמים ואוזניות אלחוטיות חדשות.

הבחירה בפריז לאירוע, שיתקיים זמן קצר לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בעיר, מרמזת על שיתופי פעולה אפשריים בין סמסונג לאולימפיאדה, ואולי אף על השקת גרסאות אולימפיות מיוחדות של מכשירי הדגל שלה. לפי ההזמנה, האירוע צפוי להתמקד ב"דור הבא של הבינה המלאכותית של גלקסי", ולחשוף את ההרחבה המתמשכת של "המערכת האקולוגית של גלקסי", הכוללת מגוון רחב של מוצרים ושירותים.

השמועות מצביעות על כך שדגמי ה-Galaxy Z Fold 6 וה-Z Flip 6 יציגו שדרוגים צנועים יחסית לדור הקודם. ה-Z Flip 6 צפוי לקבל סוללה גדולה יותר במקצת, בעוד ה-Z Fold 6 יעבור שינוי עיצובי קל ויהפוך למרובע מעט יותר.

כמו כן, ייתכן שההכרזה המעניינת באמת של סמסונג לא תהיה טלפון בכלל. הערכות מצביעות על השקה רשמית של ה-Galaxy Ring, הטבעת החכמה שנחשפה לראשונה באירוע Unpacked הקודם בחודש בינואר. לאחר מכן, ניתנה הזדמנות להתנסות קצרה בגרסת אב-טיפוס של הטבעת בתערוכת MWC בברצלונה, ומאז דלפו מספר פרטים לכאורה אודותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully