וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטא משיקה אקסלרטור לסטארט-אפים ישראליים בתחום ה-AI

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 17:29

אקסלרטור מיועד לסטארט-אפים ישראליים בתחום ה-B2C, שיכולות ומוצרי בינה מלאכותית נמצאים בליבת העסק שלה. התוכנית תתקיים בין ספטמבר לדצמבר 2024

מטא. ShutterStock
מטא/ShutterStock

חברת מטא (Meta) הכריזה היום על השקת AI Accelerator TLV, תכנית האצה חדשה לסטארט-אפים ישראליים בשלבים מוקדמים, המתמקדים ביישומי בינה מלאכותית (AI) בתחום הצרכני (B2C). התכנית, שתתקיים בין ספטמבר לדצמבר 2024, תכלול 3 חודשים של עבודה רצופה ותספק ל-10 סטארט-אפים נבחרים הדרכה, מנטורינג ומשאבים יקרי ערך לפיתוח עסקיהם.

ה-AI Accelerator TLV נועד לתמוך בצמיחה ובחדשנות של סטארט-אפים ישראליים הפועלים בתחום הבינה המלאכותית בקוד פתוח. התכנית תציע למשתתפים גישה למומחיות של חוקרים, מהנדסים ומומחי AI ממעבדת המחקר של מטא (FAIR), כמו גם גישה למשאבי מחשוב ענן מתקדמים ולטכנולוגיות AI החדישות ביותר של החברה, כולל מודל השפה המתקדם Llama 3. בנוסף, ייהנו הסטארט-אפים הנבחרים מהזדמנויות נטוורקינג עם שותפים, משקיעים ויזמים מובילים בתעשייה, ויקבלו הדרכה אישית וכלים לפיתוח עסקי.

תהליך ההרשמה לתכנית פתוח כעת ויסתיים ב-31 ביולי 2024. מטא מזמינה סטארט-אפים ישראליים בתחום הבינה המלאכותית להגיש מועמדות ולהצטרף לתכנית האצה ייחודית זו, שתסייע להם להאיץ את צמיחתם ולהפוך למובילי שוק בתחומם.

עדי סופר תאני, מנכ"לית מטא בישראל: "AI, Gen AI, ומודלי שפה בקוד פתוח מהווים הימור גדול, והזדמנות גדולה, עבור האקוסיסטם הישראלי. מאז שהקמנו את המשרד הישראל של מטא לפני עשור, תמכנו באלפי סטארט-אפים - החל מימיהם הראשונים ודרך כל שלבי הצמיחה שלהם. הדור הנוכחי של טכנולוגיות הבינה המלאכותית כבר טומן בחובו פוטנציאל אדיר עבורם, והדור הבא יאפשר לאנשים ולעסקים אף יותר ערך, ובצורות חדשות. לאקוסיסטם הישראלי יש הזדמנות בלתי-חוזרת".

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "תעשיית ההייטק והמיזמים החדשניים הם לב ליבה של הכלכלה הישראלית. הם יוצרים תעסוקה איכותית, מובילים פריצות דרך טכנולוגיות, ומניבים הכנסות משמעותיות ממיסוי לקופת המדינה. יתרה מזאת, מוצרים ושירותים אלו תורמים ישירות לאיכות חיינו, מסייעים בפתרון סוגיות מורכבות, ומאפשרים לנו להתמודד ביתר יעילות עם אתגרים גלובליים. אני מאמין שלמרות האתגרים המורכבים שכולנו בתעשייה חווים, גם הפעם ההייטק הישראלי יתגבר וימשיך לצמוח ומברך את מטא על החלק הפעיל שהיא לוקחת באקוסיסטם הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully