וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם כוכב יוטיוב שהתפרסם כשנישק את אחותו ואמא שלו?

7.7.2024 / 0:02

יוטיובר שהסרטונים שלו בערוץ צברו אלפי עוקבים נאלץ לפרוש אחרי שהעלה סרטונים "בצחוק" בהם הוא מנשק את אמא שלו ואת אחותו. את עוקביו זה ממש לא הצחיק

היוטיובר כריס מונרו מנשק את אחותו/prankchannel3550

יוטיובר שהיה מוכר בשם בשם Prank Invasion, ששמו האמיתי הוא כריס מונרו, זכה באופן קבוע למאות אלפי צפיות עם הסרטונים שלו, שרובם כללו איזשהו סוג של נשיקה. בשיאו לערוץ היוטיוב של מונרו היו כמעט 4 מיליון מינויים והוא הציג עשרות סרטוני נשיקות שלו, בהן הוא בעיקר משכנע נשים שמעולם לא פגש לפני כן להתנשק איתו. בחלק מהסרטונים הוא עושה את זה ממש ליד בן הזוג או קרוב המשפחה שלהן.

באופן לא מפתיע הסרטונים המזעזעים ביותר שלו היו אלו שכותרתם הייתה 'מנשק את האחות האמיתית שלי!' ו-'מנשק את האמא האמיתית שלי!' ולא, אנחנו לא מדברים על נשיקה משפחתית על הלחי. כריס ממש צילם את עצמו מתנשק בלהט עם אמא שלו ואחותו, ולאחר מכן אישר ל-Fabulous Digital שלא היה שום דבר מזויף בסרטונים.

"היא אחותי החורגת האמיתית. אז נכון, היא לא לגמרי אחותי הביולוגית, אבל היא חצי וזה עובדה", הוא אמר בשנת 2019. פרנק הוצף אז בתגובות זועמות לאחר שהעלה את הסרטון הזה, כאשר אחד העוקבים שאל אותו: "איך לנשק את אחותך זה מגניב?". עוקב אחר כתב ש"ערוץ היוטיוב שלו צריך להימחק".

כאן הוא מנשק את אחותו

ואת אמא שלו

וכן זה קרה - ערוץ היוטיוב של פרנק נמחק אחרי שהוא פרסם את הסרטונים שלו עם אמא שלו ואחותו, מאז כריס לא העלה סרטונים נוספים תחת השם הזה. ב-5 ביוני 2019, הוא פרסם פוסט בטוויטר שבו הוא הודיע שהוא עוזב את הערוץ שלו.

"תודה על הכל. זאת הייתה דרך מהנה," הוא כתב. "דבר אחד בטוח, בין אם אהבתם אותי או שנאתם אותי...כשאתם תהיו בני 90 ותתנדנדו בכיסא הישן שלכם... עדיין תזכרו בדיוק מי היה PrankInvasion או מי זה כריס...איך שלא קוראים לי".

אז מה קרה לו מאז?

בשנת 2021, יוטיובר בשם סאניV2 ניסה לגלות מה בדיוק קרה ל-"Prank Invasion" ולאן הוא נעם וחשף שרבים מהסרטונים שלו בוימו עם שחקניות שהוא גייס ושילם להם כדי להתנשק איתו מול המצלמה. והסביר שנראה שהערוץ שלו סבל גם מסנקציות מטעם יוטיוב וזה, בשילוב עם הביקורת שקיבל על כך שנישק בנות משפחה, הוביל את היוטיובר להיפרד מהערוץ שלו (בייחוד אחרי שהבין שלאחר נישוק אחותו ואימו הצפיות בשאר הסרטונים שלו ירדו כי הוא הציב רף גבוה עבור הצופים שלו).

מאז 2019 מונרו אכן נעלם וככל הידוע לא פרסם דבר באף רשת חברתית. הוא ככל הנראה עבר לגור בלאס וגאס אולם לאיש אין מושג מה הוא עושה בימים אלה (ומה טיב מערכת היחסים שלו כיום עם אמו ואחותו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully