וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Playtika ואיגי משתפות פעולה במטרה לחזק ולהרחיב את התמיכה בקהילה הגאה בישראל

במסגרת שיתוף הפעולה השיקה Playtika הפקת צילומי תדמית ייחודיים בהשתתפות חברי וחברות התא הלהט"בי LGBTika, תחת הסלוגן "Proud to be"

שת"פ בין פלייטיקה לאיגי. יחצ,
שת"פ בין פלייטיקה לאיגי/יחצ

חברת פלייטיקה, חלוצה ומובילה בתחום משחקי מובייל ובידור אינטראקטיבי, ועמותת איגי, ארגון נוער גאה, הכריזו על שיתוף פעולה במסגרת אירוע סיום חודש הגאווה, אשר התקיים בהשתתפות ידידי העמותה, תורמים ושותפים.

האירוע התקיים השבוע במרחב "דה ג'ורג" בת"א-יפו וכלל שיחה פתוחה ואמיצה של סטודנטים.ות ובוגרי.ות המכללה התעסוקתית לקהילה הלהט"בית "מרשה". השיחה התקיימה עם דורין אטיאס, ועסקה באתגרי צעירים להט"ב בסיכון, אפליה ואתגרים של צעירים מהחברה הערבית, החרדית והטרנסית. אחד משיאי האירוע היה חשיפת פרויקט התצלומים Proud to be בהשתתפותם של חברי וחברות התא הגאה של פלייטיקה - LGBTika. הפרויקט בא לבטא את תחושות הגאווה האינדיווידואלית של המשתתפים והמשתתפות בזהויות השונות שלהם - זהות להט"בית, הורית, משפחתית ועוד .

שיתוף הפעולה בהובלת LGBTikaמחזק את הקשר עם איגי וכולל מעטפת תמיכה במרכז ג'יין אדאמס מבית איגי, המוקם בימים אלו. מטרת המרכז פיתוח חוסן והענקת מענה טיפולי רגשי מקצועי לבני נוער וצעירים להט"בים. המרכז הוקם על ידי ארגון איגי, כדי לספק מענה מקיף בתחום הטיפול, ההכשרה והמחקר הפסיכו-סוציאלי לנוער וצעירים להט"בים. הוא מציע טיפולים קליניים מסובסדים, סיוע במצבי חירום נפשיים, עזרה במיצוי זכויות, ליווי והדרכת הורים והכשרות צוותי רווחה וחינוך ברחבי הארץ. כמו כן, כחלק מהמעטפת המשמעותית של איגי, מוצעת תמיכה של מכללת מרשה, המכללה הלהטב"ית הראשונה בעולם, אשר מסייעת לצמצום אי השוויון ושילוב של צעירים בסיכון בשוק העבודה. במסגרת שיתוף הפעולה בין הארגונים, נפתחת בפני חברי וחברות LGBTika אפשרות להתנדב בפעילויות השונות שמפעילה איגי, מהשתלבות בהדרכת קבוצות ועד השתתפות במערך המנטורינג לבוגרי ובוגרות מכללת מרשה. בנוסף, פלייטיקה תארח במשרדיה מפגשי הכשרה של העמותה ותבחן הזדמנויות נוספות לשיתוף פעולה שיהוו תמיכה נוספת בארגון הנוער איגי ופעילותו החשובה לקהילה הלהט"בית.

רום אוחיון מנכ"לית איגי ודור כהן מייזלס מפלייטיקה. אביתר קרמני,
רום אוחיון מנכ"לית איגי ודור כהן מייזלס מפלייטיקה/אביתר קרמני
שת"פ בין פלייטיקה לאיגי. יחצ,
שת"פ בין פלייטיקה לאיגי/יחצ

חן אריאלי יו"ר איגי: "השנה האחרונה היתה קשה במיוחד עבור כל בני ובנות הנוער בישראל ועל אחת כמה וכמה עבור נוער וצעירים מהקהילה הלהט"בית, שלצד המלחמה נאלץ להתמודד עם עליה בלהט"בפוביה, הסתרה וחוסר קבלה. המענים הנפשיים והחברתיים שאיגי מציעה הם מצילי חיים, ואנחנו מתרגשים במיוחד משיתוף הפעולה עם פלייטיקה שיאפשר לנו להמשך לייצר מרחבים בטוחים עבור אלפי בני נוער וצעירים בכל רחבי הארץ".

דקל עובדיה, דירקטור בפלייטיקה ומוביל LGBTika לצד דור כהן מייזלס ועדי דוידי: "הדנ"א של פלייטיקה שואף לכך שכל אחד ואחת יוכלו להציג את דמותם האותנטית בפני הסביבה בדיוק כפי שהיא. המסר שלנו היה מאז ומתמיד פשוט - תהיו נאמנים לאישיותכם ואנחנו נפעל לוודא שהסביבה שלכם המאפשרת ומעודדת זאת. פלייטיקה, ו-LGBTika בפרט, חרטה על דגלה להוביל את האג'נדה של תמיכה בקהילת הלהט"ב בהייטק הישראלי ובחברה הישראלית בכלל. שיתוף הפעולה עם איגי הוא צעד טבעי עבורנו וחלק ממארג שלם של פעילויות שאנו עורכים במהלך השנה. בשנה בה נרשם בישראל המספר הגבוה ביותר של מקרי הומופוביה ואלימות כלפי הקהילה חשוב לנו לעמוד לצד הקהילה ולתמוך בה ובזכות הבסיסית לשוויון, תוך הקצאת כלים ומשאבים שיסייעו לחברי הקהילה הגאה בשנה מאתגרת זו".

שת"פ בין פלייטיקה לאיגי. יחצ,
שת"פ בין פלייטיקה לאיגי/יחצ

לצד שיתוף הפעולה עם עמותת איגי, חברת פלייטיקה החליטו לרתום השנה את אמנות הצילום כדי להמחיש את ערכי הקהילה הלהט"בית ואתגרי הדימוי והזהות שחווים חבריה. כך נולד פרויקט התצלומים Proud to be שבו משתתפים חברי וחברות התא הגאה של פלייטיקה - LGBTika. כל אחד ואחת מהמצולמים התבקשו להציג נראות המשקפת את הזהות שלהם ומה שהם גאים בו. אוסף התצלומים שנוצר ממחיש את מקומו של הפרט בחברה, הן בפלייטיקה והן בחברה הישראלית. כל אחד ואחת מהמשתתפים הביאו לידי ביטוי את גאוותם על היותם ישראלים, בני / בנות זוג, הורים, הייטקיסטים, משרתי מילואים וכו'.

הצלם מאיר כהן היה קשוב לרגשות ולצרכים של המצולמים והצליח לשחרר מהם הבעות ותחושות אותנטיות ומרשימות. אוסף התצלומים שנחשף באירוע יוצג במהלך השנה במרכז הנוער של איגי, במשרדי פלייטיקה, בערוצי המדיה החברתית של העמותה והחברה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully