וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו בישראל 15 מנהלי אבטחת סייבר?

משלחת של 15 מנהלי אבטחת סייבר של ארגונים מהגדולים בעולם הגיעה לישראל להיפגש עם 30 סטארט-אפים ישראליים

משלחת מנהלי אבטחת המידע. יחצ,
משלחת מנהלי אבטחת המידע/יחצ

משלחת של 15 מנהלי אבטחה (CISOs) ביקשה בשבוע האחרון בישראל במסגרת השתתפות בכנס אבטחת הסייבר Secure Connect 2024 שהתקיים בתל אביב. את הכנס הבינלאומי ארגנו הקרנות Dell Technologies Capital, מרלין ונצ'רס, גלילות קפיטל וכן סטארט-אפ ניישן סנטרל, דלויט קטליסט והמחלקה לקשרי כלכלה ומסחר, שגרירות ישראל בוושינגטון והוא התקיים בישראל זו השנה השניה. חברי המשלחת, בכירי טכנולוגיות הסייבר, ובהם בכירים מהחברות Best Buy, Afiniti, Hapag - Lloyd AG נענו בחיוב להזמנה להגיע לישראל על אף המצב הביטחוני.

כנס Secure Connect מציג מידי שנה את המגמות החדשות ביותר בעולם הסייבר, השתכללות התקיפות והפוטנציאל של טכנולוגיות מתקדמות וקטגוריות חדשות של פתרונות להתמודד אתן. הכנס התקיים גם השנה בשיתוף פעולה וכחלק מאירועי CyberWeek TLV.

מנהלי האבטחה של ארגונים מובילים שהגיעו לארץ נפגשו עם 30 סטארט-אפים ישראלים, חברות הפורטפוליו של הקרנות המארגנות, צפו בפתרונות הטכנולגיים שלהם ובדקו אפשרויות לשיתופי פעולה והשקעות. כמו כן נפגשו עם מנהלים של חברות סייבר ישראליות מובילות, קיימו שיחות עם חוקרי סייבר ישראלים, עם מנהלים בכירים בתעשייה ומנהלי אבטחה של ארגונים ישראלים גדולים ועוד. בין הביקורים שהתקיימו המשלחת ביקרה בחמ"ל הסייבר של שדה התעופה בן גוריון, מחנה רבין, הקריה, תל אביב וכן ביקור בשבוע הסייבר שהתקיים באותו המועד באוניברסיטת תל אביב.

קרלה וילר, מנהלת אבטחת מידע שהשתתפה במשלחת: "כמומחים בתעשיית הסייבר סקיוריטי, כולנו מבינים ששיתוף פעולה, גיוון והכלה ולמידה מתמדת הוא המפתח. זה כבוד גדול להיבחר כנציגה מארה"ב למשלחת הזו, ולדבר בכמה פאנלים בסייבר וויק, להיות מוקפת באנשים בעלי תשוקה למקצוע ולפגוש מגוון סטרטאפים מוכשרים מישראל."

שי מישל, שותף מנהל בקרן Merlin Ventures: "בתקופה מורכבת אנו שמחים על הגעתם של מנהלי האבטחה מהחברות המובילות בעולם לסייר ולפגוש את האקוסיסטם הישראלי. הדבר מעיד על האמון שיש בסטרטאפים הישראלים ובעבודה המשותפת של החברות המובילות בעולם עם הטכנולוגיות הישראליות."

שי מישל. יונתן מישל,
שי מישל/יונתן מישל

יאיר שניר, שותף מנהל קרן דל טכנולוג'יס קפיטל: "תעשיית הסייבר העולמית צומחת בקצב מהיר מאוד על רקע האיומים הרבים והצורך של ארגונים ועסקים להתגונן מפניהם. בישראל התפתחה סביב הסייבר תעשייה ביטחונית מסוג חדש, בעלת רקורד מוכח בקנה מידה עולמי שעוקפת את כל ההשפעות של המשברים המקומיים והעולמיים. לראייה מתחילת 2024 נרשמו אקזיטים של חברות סייבר ישראליות בהיקף של 2 מיליארד דולר. עם זאת, כדי להבטיח את המשך הצמיחה מחובתנו לתמוך בסטארט-אפים חדשים שמפתחים את הדור הבא של פתרונות הסייבר. לכן אנו, יחד עם שותפינו לארגון הכנס, הפגשנו אותם עם מנהלי אבטחת המידע של גדולי הארגונים בעולם במטרה לסייע ככל שנוכל לפתיחת הדלתות שלהם לטכנולוגיות הישראליות, כפי שהצלחנו לעשות בשנה שעברה".

אריק קלינשטיין, מייסד ושותף בקרן גלילות קפיטל: "חברי המשלחת עומדים בראש מערכי האבטחה של כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם, שמתפקדות כמובילות שוק ברכש מוצרי אבטחה מתוחכמים. תיאום המשלחת היה מאתגר ביותר על רקע החששות המובנים מהגעה לישראל בתקופה הזו הן מבחינת הביטחון האישי והן בשל הגורמים האנטי ישראלים שפועלים בעולם. אנחנו שמחים וגאים שיחד עם שותפינו הצלחנו בכך ובטוחים שהם יצאו מכאן עם היכרות עמוקה עם תעשיית הסייבר הישראלית והמשימות עימן אנחנו מתמודדים בעת הזו ועם קשרים חדשים. חיזוק ההייטק הוא בעל חשיבות רבה לחוסן הלאומי בעת הזו. משלחות קודמות הניבו עסקאות משמעותיות לחברות ישראליות, ואנחנו בטוחים שכך יהיה גם במקרה זה."

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
יאיר שניר, שותף מנהל Dell Technologies Capital בישראל ואירופה. יחצ,
יאיר שניר, שותף מנהל Dell Technologies Capital בישראל ואירופה/יחצ
יאיר לרון. עדי כהן צדוק,
יאיר לרון/עדי כהן צדוק

יאיר לרון, שותף, Deloitte Catalyst ציין: "בתקופה הנוכחית יש חשיבות רבה לקיים אירועים באקוסיסטם, אשר מחברים בין יזמים, משקיעים וחברות בינלאומיות. אנו מחויבים להמשיך ולהשקיע באקוסיסטם הישראלי ולדחוף אותו לקדמת הבמה. על אף האתגרים הרבים שפוקדים אותנו בארץ, אנחנו ממשיכים לראות תנופה חזקה בשוק הסייבר, עם השקעות בסטארטאפים, שוק ה-M&A שמאוד חזק ובולט, וגם הערכות של מספר חברות בוגרות לקראת הנפקות. לכן, היה חשוב לנו להשתתף בכנס השבוע, על מנת לחזק את שוק הסייבר ולהביא את הידע הגלובלי של Deloitte לכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully