וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ בטוח: הולמס פלייס מרחיבה את השימוש במערכת למניעת טביעות

קבוצת הולמס פלייס מרחיבה את השימוש במערכת למניעת טביעות, שפותחה על ידי מומחי בינה מלאכותית יוצאי רפא"ל, המאפשרת זיהוי והתרעה בזמן אמת של סיכונים בטיחותיים ומצוקת רוחצים במים

מערכת למניעת טביעות בבריכה בתמונה הבריכה במועדון הולמס פלייס כפר סבא. הולמס פלייס,
מערכת למניעת טביעות בבריכה בתמונה הבריכה במועדון הולמס פלייס כפר סבא/הולמס פלייס

קיץ בטוח בבריכות הולמס פלייס: קבוצת הולמס פלייס מרחיבה את השימוש במערכת למניעת טביעות, שפותחה על ידי מומחי בינה מלאכותית יוצאי רפא"ל, המאפשרת זיהוי והתרעה בזמן אמת של סיכונים בטיחותיים ומצוקת רוחצים במים - ישירות לשעון החכם של המציל בבריכה.

המערכת המיוחדת של חברת לינקסייט הישראלית, מספקת למציל "מבט-על" ותובנות ייחודיות בנוגע לפעילות בבריכות, במטרה לשפר את חווית הרחצה. בכל רגע נתון, המערכת מנתחת את כמות הרוחצים במים ואת סוגי הפעילות השונים, ומעבירה את המידע בזמן אמת ולאורך זמן באמצעות אפליקציה ייעודית. כך שהשוחים בבריכות במועדוני הולמס פלייס מקבלים הגנה מלאה באמצעות המערכת מצילת החיים המנטרת את בריכות השחייה במקום.

המערכת המיוחדת למניעת טביעות הותקנה בבריכות במועדונים הבאים: הולמס פלייס מודיעין, ראש העין, גבעת שמואל, חיפה, אשדוד, כפר סבא ולוד (אביבים) ובמועדון גו אקטיב קרית אונו.

Lynxight, שהוקמה ב-2019 על ידי עומר בר-אילן ואייל עמית, מפעילה את השירות המהפכני ברשתות כושר ובתי מלון מובילים לצד גופים עירוניים וקהילתיים בולטים ברחבי אירופה, ארה"ב, אוסטרליה וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully