וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את העולם דרך האוזניים: אפל מתכננת איירפודס עם מצלמות

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:20

על פי דיווח חדש, ענקית הטכנולוגיה מתכננת להתחיל בייצור המוני של דגם חדש של איירפודס שיצויד במצלמות. לא תוכלו לצלם איתן סלפי, אבל השימוש בהן עשוי להיות פורץ דרך

איירפודס פרו. ShutterStock
איירפודס פרו/ShutterStock

אוזניות האיירפודס (AirPods) של אפל, שכבר נחשבות לאחד המוצרים המצליחים ביותר בעולם השמע, עומדות לעבור מהפכה. על פי דו"ח חדש של האנליסט מינג-צ'י קואו, החברה מתכננת להתחיל בייצור המוני של דגם חדש של האוזניות שיצויד במצלמות בשנת 2026. הדו"ח מגיע בעקבות דיווחים קודמים של בלומברג על תכניותיה של אפל לפתח איירפודס עם יכולות צילום.

לפי קואו, האיירפודס החדשיות יכללו מצלמת אינפרא-אדום דומה לזו שמשמשת כחלק ממערך זיהוי הפנים (Face ID) באייפון ובאייפד. מטרתה של אפל היא ככל הנראה לשלב את האוזניות עם משקפי המציאות המעורבת שלה, ה-Vision Pro, ומשקפיים עתידיים של החברה.

ולפני שתשאלו, המצלמה החדשה באיירפודס עשויה לשמש למגוון מטרות. על פי הערכתו של קו, המצלמה המובנית תוכל לשמש למעקב אחר תנועות הידיים של המשתמש, מה שיאפשר שליטה במחוות באוויר, או כפתרון שמע היקפי (Spatial Audio) בשימוש עם משקפי ה-Vision Pro, ולהתאים את השמע בהתאם לכיוון אליו מסתכל המשתמש.

איירפודס, אפל. ShutterStock
המצלמה החדשה באיירפודס עשויה לשמש למגוון מטרות/ShutterStock

בנוסף, הדו"ח טוען כי מצלמת האינפרא-אדום באוזניות תוכל לזהות שינויים בתמונה הסביבתית, ובכך "לאפשר פוטנציאלית שליטה במחוות באוויר כדי לשפר את האינטראקציה בין אדם למכשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully