וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישראלים מעדיפים OLED": מה גודל המסך המועדף על הישראלים?

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 17:06

LG השיקה ליין טלוויזיות חדש באירוע נוצץ בתל אביב, שמשך אליו סלבריטאים ובכירי תעשייה שנהנו מחידושים טכנולוגיים באווירה חגיגית. מה החידושים הטכנולוגיים שהוצגו ועד כמה היורו משפיע על המכירות? צפו ותופתעו

שלומי ברוך, סמנכ"ל LG בחברת ח.י/וואלה

ביום ראשון האחרון, נערך אירוע נוצץ ב-Walla roof top בתל אביב, לכבוד השקת אפליקציית וואלה ספורט וליין מסכי הטלוויזיה החדש של LG. האירוע משך אליו שורה של סלבריטאים ואנשי מפתח בתעשייה, שנהנו מאווירה חגיגית, ספורטיבית ומפנקת לצד טעימה מהחידושים הטכנולוגיים האחרונים.

בין האורחים המכובדים נצפו בכירים ב-LG ישראל, ביניהם הוצונוג קים, מנהל מוצר טלוויזיות וסאונברים, שהביע את התרגשותו לנוכח ההצלחה המתמשכת של החברה בשוק הישראלי: "במשך 11 שנים שמרנו על המקום הראשון. כל החידושים שאתם צופים בהם עכשיו, כמו הגוון השחור האמיתי, זו הדרך שלנו לחדש, ועל זה עבדנו במשך כל השנים. שמעתי שכל המפורסמים הכי גדולים בישראל הגיעו לכאן לצפות בטלוויזיות, וזו הפעם הראשונה שאני מרגיש כזה כבוד".

הגר מורו, מנהלת שיווק טלוויזיות וסאונדברים ב-LG ישראל, והוצונוג קים, מנהל מוצר טלוויזיות וסאונברים. וואלה, אתר רשמי
הגר מורו, מנהלת שיווק טלוויזיות וסאונדברים ב-LG ישראל, והוצונוג קים, מנהל מוצר טלוויזיות וסאונברים/אתר רשמי, וואלה

חוויית צפייה משודרגת ליורו ולכל אירוע

הגר מורו, מנהלת שיווק טלוויזיות וסאונדברים ב-LG ישראל, ציינה את העלייה בביקוש למסכים בעקבות משחקי היורו, והדגישה את החידושים הטכנולוגיים שמציעים מסכי LG החדשים: "לכולם חשוב שחוויית הצפייה תהיה טובה יותר. יש לנו שני מעבדים חדשים, שמשדרגים את התמונה ואת הסאונד. גם זווית הצפייה מצוינת מכל הכיוונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בינה מלאכותית מעצימה את חוויית הצפייה

שלומי ברוך, סמנכ"ל בקבוצת ח.י, המפיצה את מוצרי LG בישראל, התייחס לשילוב של בינה מלאכותית בטכנולוגיית OLED החדשה: "כולם מדברים על AI ועל השילוב שלהם במסכים, הטכנולוגיה שלנו בעצם היא OLED שיודעת לקחת באמצעות המעבדים (אלפא 8 ו-אלפא 11) את העיבוד תמונה ולתת את התמונה לפי תוכן, בצורה הכי טובה שאפשר. אם אתה צופה בספורט אתה מקבל תמונה מיטבית, אתה רואה את הכדור בתמונה חלקה. אם אתה צופה בסרט, אתה גם מקבל רזולוציה גבוהה עם Dolby Vision. בעצם ה-AI שלנו יודע לקחת את הדברים צעד אחד קדימה".

עוד הוסיף ברוך כי "הישראלים אוהבים איכות, אוהבים לקנות מסכי פרימיום, אנחנו מרגישים עלייה במכירות לקראת השלבים המכריעים של התחרות. מסכי ה-OLED נמכרים יותר. אם בעבר הסטנדרט היה 65 אינץ', היום העדפה היא למסכים גדולים יותר - 77 אינץ' ו-83 אינץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully