וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך משמעותי: סימילרווב רכשה את 42matters

מחזקת את מעמדה בשוק הצומח של מודיעין לאפליקציות סלולריות

מעיין רהב ושחר פנחסי סימילרווב. סימילרווב,
סימילרווב/סימילרווב

חברת סימילרווב בע"מ (NYSE: SMWB), חברה מובילה בתחום המודיעין הדיגיטלי, הודיעה היום על רכישת 42matters, ספקית מובילה של מודיעין אפליקציות מציריך, שוויץ. הרכישה מהווה צעד משמעותי שמרחיבה את יכולות הדאטא של סימילרווב בתחום הצומח של אנליטיקה של ביצועי אפליקציות, שוק שצפוי לצמוח ל 15.7 מיליארד דולר עד שנת 2028, שמשקף צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 20.2% (מקור).

שילוב הפתרונות המתקדמים של 42matters בתחום נתוני חנויות האפליקציות, נתוני השימוש וטכנולוגיות הSDK לטלפונים ניידים ירחיב משמעותית את פתרונות מודיעין האפליקציות של סימילרווב. ההיצע המורחב של מידע ופתרונות, בעקבות הרכישה, ישפר את התובנות של ספקי אפליקציות לגבי ביצועי האפליקציות שלהם ביחס המתחרים, יספק נראות מקיפה יותר של שימוש המשתמשים ומערכות הטכנולוגיה, ויעניק לבעלי אפליקציות יכולות מבוססות דאטא לשיפור הפצת האפליקציות, אסטרטגיות השיווק ותוכניות הפיתוח שלהם. הרכישה צפויה להרחיב את השוק הפוטנציאלי הכולל (TAM) של סימילרווב על ידי הרחבת הכיסוי של כל העולם הדיגיטלי ומתן שירות הוליסטי לחברות שעיקר פעילותן באפליקציות.

הרכישה מספקת גישה מיידית למאגר נתונים מורחב בקטלוג השירותים מבוסס נתונים (DaaS - Data as a Service) של סימילרווב, יוצרת הזדמנויות חדשות למכירות נוספות (upsell) ומשפרת את מעמדה של סימילרווב כמובילה בשוק המודיעין לאפליקציות. הכיסוי המודיעיני של 42matters כולל 12 חנויות אפליקציות, מעל 2.1 מיליון מפרסמים, יותר מ-2,600 SDKs, ויותר מ-20 מיליון אפליקציות.
בנוסף, המומחיות והידע של צוות 42matters יהיו בעלי ערך רב לסימילרווב במסגרת מאמציה לחדש ולהרחיב את היצע הפתרונות שלה. שילוב נתוני SDK ניידים, במיוחד, תאפשר לסימילרוב להציע תובנות מעמיקות יותר על פיתוח אפליקציות ודפוסי שימוש. לדוגמה, בעלי אפליקציות יוכלו לקבל נראות למערכות הטכנולוגיה בשימוש של מתחרים, כולל שימוש בכלי SDK לשילוב אפליקציות עם ערוצי פרסום מסוימים.

"שילוב הדאטא והידע הייחודיים של 42matters, יחזקו את היצע פתרונות המודיעין לאפליקציות שלנו וגם מניח את היסודות לצמיחה וחדשנות נוספים בשוק המודיעין הדיגיטלי," אמר מנכ"ל סימילרווב, אור עופר. "ההיצע המקיף של פתרונות מבוססי דאטא שלנו מעניק לעסקים את היכולת לקבל החלטות חכמות מבוססות דאטא ולשמור על ההובלה בשוק האפליקציות התחרותי - ובכל שאר הערוצים הדיגיטליים."

"אנחנו נרגשים להצטרף לסימילרווב, חברה ששותפה לחזון שלנו לעתיד מודיעין האפליקציות," אמר מנכ"ל 42matters, אנדראה ג'ירדלו. "ביחד נמשיך לחדש ולספק תובנות ייחודיות ללקוחותינו. השותפות הזאת תמנף את מאגרי הנתונים הייחודיים שלנו ואת פלטפורמת המודיעין הדיגיטלי המקיפה של סימילרווב, ותשפר את יכולתנו לשרת מותגים מובילים כמו Comcast, Criteo, Ogury ועוד רבים אחרים. כחלק מסימילרווב, נמשיך לשרת את לקוחותינו הנוכחיים, ונעזור להם לשלב נתוני אפליקציות עם נתוני רשת כדי לספק תמונה שלמה יותר של העולם הדיגיטלי."

סימילרווב ו-42matters נערכות להוביל את שוק מודיעין האפליקציות ע"י אספקה של נתונים ומידע בעלי ערך רב על עולם האפליקציות לעסקים דיגיטליים כדי לתמוך במאמציהם האסטרטגיים ובצמיחה שלהם בשוק תחרותי.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully