וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל ווטש 10 בדרך: מסכים גדולים, מסגרת דקה - וגם פלסטיק

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 20:37

לפי דיווח חדש, דגמי הדור העשירי של השעון החכם של אפל יגיעו עם מסכים גדולים במיוחד, אך חלק מתכונות הבריאות המתקדמות יידחו לשנה הבאה. וזה לא הכל

אפל ווטש אולטרה. ShutterStock
אפל ווטש אולטרה/ShutterStock

במרחק של כחודשיים מאירוע ההכרזה השנתי, אנחנו מקבלים פרטים חדשים על סדרת האפל ווטש 10: לפי מארק גורמן, כתב בלומברג, השעונים החדשים יגיעו עם מסכים גדולים יותר מאי פעם, כאשר אחד מהדגמים יהיה קרוב בגודלו למסך של דגם האולטרה (49 מ"מ). בנוסף, השעונים צפויים להיות דקים יותר.

אך לא הכל ורוד: על אף שאפל עבדה על פיצ'רים חדשים בתחום הבריאות, נראה כי חלקם לא יהיו זמינים בדור הבא. מדובר בפונקציות למדידת לחץ דם גבוה ואיתור דום נשימה בשינה. גורמן מסביר כי "אפל נתקלה בקשיים משמעותיים" בפיתוח הטכנולוגיה הנדרשת לפיצ'רים אלו.

אפל ווטש 7. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חלק מהפיצ'רים החדשים בתחום הבריאות לא יהיו זמינים בדור הבא/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה נוספת היא שאפל צפויה להשיק גרסה חדשה של ה-Apple Watch SE עם מעטפת פלסטיק במקום אלומיניום, מה שעשוי להוזיל מעט את המחיר ההתחלתי. סדרת אפל ווטש 10 והדור הבא של Apple Watch Ultra יקבלו שבבים חדשים לשיפור הביצועים.

הציפייה לאירוע ההכרזה של אפל גוברת, ונראה כי סדרת אפל ווטש 10 תהיה אחד ממוקדי העניין המרכזיים. האם השעון החדש יצליח לעמוד בציפיות הגבוהות? נצטרך לחכות ולראות.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully