וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית צפייה חסרת תקדים: כך ייראו השידורים בפריז

מכשירי Samsung Galaxy S24 Ultra נבחרו לפתוח את שידורי האולימפיאדה ולשדרג את המשחקים האולימפיים של פריז 2024 עם חוויית צפייה חסרת תקדים

סמסונג גלאקסי S24 אולטרה בפריז. יחצ,
סמסונג גלאקסי S24 אולטרה בפריז/יחצ

Samsung Electronics Co., Ltd., שותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי העולמי, הכריזה היום על כוונתה לחולל מהפך בחוויית השידור האולימפי של משחקי פריז 2024 עבור צופים ואוהדים כאחד, במסגרת יוזמה משותפת עם הוועד האולימפי הבינלאומי וחברת השידור האולימפית. צילומים חדשים באיכות שלא נראתה עד כה יצולמו וישודרו במכשירי Samsung Galaxy S24 Ultra שיזכו למלא תפקיד מרכזי בטקס הפתיחה ההיסטורי על נהר הסן ובתחרויות השייט האולימפיות.

Samsung, יצרנית הטלפון הרשמי של האולימפיאדה ושותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי בתחום המחשוב, תרתום את טכנולוגיית המובייל המתקדמת שלה, ובשילוב עם קישוריות 5G תעניק לצופים מבט מקרוב על רגעי התחרות החגיגיים והמרגשים. שידורים אלה, הנשענים על הטכנולוגיות המתקדמות של Samsung Galaxy, יסייעו במימוש ההבטחה של אולימפיאדת פריז 2024: לקיים את המשחקים הכי פתוחים עד כה, ובנוסף גם יגייסו את מורשת החדשנות של Samsung לתמיכה במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים.

"בחברה המחוברת של ימינו, טכנולוגיית המובייל של Samsung Galaxy עוזרת להרחיב ולהעמיק את קשריו של המשתמש עם העולם בכל מקום שבו הוא נמצא. כשותפים עולמיים של הוועד האולימפי והפאראלימפי כבר כמעט שלושה עשורים אנחנו יודעים ממקור ראשון כמה חשוב ליצור ולאפשר את אותם חיבורים משמעותיים גם באולימפיאדה", אמרה סטפני צ'וי, סמנכ"לית בכירה וראש מחלקת שיווק של חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "זהו כבוד בשבילנו לעבוד באופן צמוד עם הוועד האולימפי הבינלאומי ועם חברת השידור האולימפית כדי להעביר לצופים צילומים איכותיים, חלק מסדרת חשיפות ראשונות, שיקרבו את האוהדים בבית ובאירוע עצמו למוקד ההתרחשות".

בעוד כחודש ייערך לראשונה טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים מחוץ לאצטדיון. העיר פריז תלווה את 10,500 הספורטאים שישייטו במורד הסן בסירות המשלחת שלהם במה שאמור להיות טקס פתיחה הפתוח והנגיש ביותר בהיסטוריה האולימפית. התהלוכה האיקונית, שתצא מגשר אוסטרליץ במסלול שאורכו שישה קילומטרים דרך מרכז פריז, תעבור בכמה מהאתרים הרשמיים של המשחקים האולימפיים ותסתיים בטקס פתיחה חגיגי שייערך בכיכר טרוקדרו.

מול מגדל אייפל. גלקסי S24 אולטרה. יחצ,
מול מגדל אייפל. גלקסי S24 אולטרה/יחצ

כדי להביא את הצופים בבית היישר למרכז הענייניים ולאפשר להם הצצה אינטימית לתחושות של הספורטאים באירוע החד-פעמי והמרגש הזה, תתקין Samsung יותר מ-200 מכשירי Galaxy S24 Ultra בחרטום ובצידי סירות המשלחת, 85 במספר, שישיטו את הספורטאים לטקס הפתיחה. צילומי ה-HDR האיכותיים שיצולמו במכשירי Galaxy S24 Ultra ישותפו ויוזרמו אל הצופים ברשת 5G פרטית של חברת Orange, ספקית הסלולר הרשמית של משחקי פריז 2024 בצרפת. Orange תתקין לאורך הסן יותר מעשר אנטנות 5G ותיצור את רשת ה-5G העצמאית הראשונה בצרפת בשיתוף פעולה חלוצי שנועד להבטיח קישוריות 5G חלקה וחוויית צפייה מרהיבה לאוהדים בכל העולם.

Samsung תפרוס טכנולוגיה זהה גם בתחרויות השייט שיתקיימו במרסיי באמצעות התקנת מכשירי Galaxy S24 Ultra על כל כלי השיט המתחרים כדי לאפשר לאוהדים לחוות מקרוב את ריגוש המרוץ יחד עם הספורטאים עצמם ובאמת להיכנס לתוך האקשן.

יוזמה זו העמידה שורה של אתגרים חדשים והייתה כרוכה בחודשים של מחקר, פיתוח ובדיקות. אלה נערכו בשיתוף עם חברת השידור האולימפית ועם Orange כדי להבטיח את איכות הווידאו ואת ביצועי הקישוריות בצילומים ושידורים ממגוון גופי מים ובכל תנאי מזג האוויר, גם ברוחות חזקות, גלים גבוהים ותנאי חום ושמש קיצוניים. Samsung ושותפיה נתנו מענה לאתגרים אלה בעזרת תכונות ייצוב התמונה האופטי (OIS) של ה-Galaxy S24 Ultra, כמו גם באמצעות הגברת עוצמת השידור והתקנת מגדלי שידור ניידים על גוררת, הכל כדי לספק לצופים חוויית צפייה חלקה בשידור חי.

"כשדרני המשחקים האולימפיים, אנחנו מאוד שמחים על השותפות עם Samsung שתאפשר נקודת מבט שונה ומקורית על פריז 2024 ותחולל שינוי באופן שבו האוהדים יחוו את המשחקים", אמר יאניס אקסרקוס, מנכ"ל חברת השידור האולימפית. "החידושים האחרונים של Samsung בעולם המובייל יאפשרו למיליוני אוהדים בכל העולם לחיות ולנשום את הרוח, ההתרחשויות והתחושות שילוו את טקס הפתיחה ואת תחרויות השייט, יחד עם הספורטאים שלהם בזמן אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully