וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך לא צפוי: לקוחות פרטנר TV יקבלו תוכן מורחב של yes

לטובת הקמת שירות הטלוויזיה החדש, חתמה פרטנר על הסכם מול חברת הטלוויזיה yes, במסגרתו תפתח עבור פרטנר TV אפליקציה המבוססת על חבילת התוכן הרחבה ביותר של שירות Sting+ ותהיה מותאמת באופן מלא למותג פרטנר

סטטיק, פרזנטור פרטנר. מיכה לובטון,
סטטיק, פרזנטור פרטנר/מיכה לובטון

מהלך מפתיע בעולם התקשורת: קבוצת פרטנר הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה בלתי צפוי עם yes. שיתוף הפעולה יביא לשדרוג משמעותי בשירות פרטנר TV, שיכלול אפליקציה חדשנית, ממשק משודרג והיצע תכנים נרחב ועשיר יותר. האפליקציה החדשה, שתפותח על ידי yes במיוחד עבור פרטנר, תתבסס על חבילת התוכן הרחבה ביותר של שירות Sting+. האפליקציה תותאם באופן מלא למותג פרטנר ותציע חווית צפייה מתקדמת ונוחה למשתמש.

פרטנר מבטיחה כי השדרוג יתבצע באופן אוטומטי לכלל לקוחות פרטנר TV, ללא כל שינוי במחיר החודשי וללא צורך בהתערבות מצד הלקוחות. השדרוג צפוי להימשך מספר חודשים, ובסיומו ייהנו הלקוחות מחוויית טלוויזיה משופרת ומתקדמת יותר.

עם השלמת ההיערכות, שתיארך מספר חודשים, ישודרגו כלל לקוחות פרטנר TV באופן אוטומטי, בין בחבילות טלוויזיה ובין בחבילות באנדל וטריפל משולבות אינטרנט. זאת, ללא כל שינוי במחיר החודשי הקיים וללא כל צורך בפעולה מצד הלקוחות, שנשארים עם אותו ממיר ושלט. הלקוחות ימשיכו ליהנות מרמת השירות והתמיכה של פרטנר בסיבים ובטלוויזיה ויקבלו מענה מלא לפניותיהם במוקדי שירות הלקוחות של פרטנר.

מנכ"ל פרטנר אבי גבאי. ינאי יחיאל,
אבי גבאי, מנכ״ל פרטנר/ינאי יחיאל
אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

שדרוג פרטנר TV הוא חלק נוסף ומשלים מהתכנית האסטרטגית שמוציאה לפועל הנהלת החברה, לבניית חזון העתיד של פרטנר, תוך שדרוג כלל מערכי השירות של החברה: סלולר, סיבים ו-TV. כך, השיקה פרטנר לאחרונה ולראשונה בישראל את Private 5G, רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת בעולם. כמו כן, חתמה על הסכמים עם חברות תשתית, כך שכיום פרטנר היא החברה עם היצע הסיבים הרחב בישראל, היחידה עם היכולת להציע סיבים בכל בית בו קיימת תשתית סיבים. בעולם הטלוויזיה, פעלה החברה למצוא מודל חדש לפעילות הקיימת.

עם סיום ההיערכות הטכנולוגית וקבלת האישורים, פרטנר תודיע על כך ללקוחותיה ולציבור באופן מסודר.
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "תפישת העולם של קבוצת פרטנר היא למכור את המוצרים המתקדמים בשוק. הלקוחות שלנו מקבלים את שירותי הסלולר ואינטרנט הסיבים הטובים ביותר ועכשיו יזכו גם לשדרוג משמעותי באפליקציית הטלוויזיה ובהיקף התוכן, ללא תוספת תשלום".

את פרטנר ייצגה בעסקה עו"ד יעל שמעון מני ממשרד פרל כהן. את yes ייצג בעסקה עו"ד ליאור פורת ממשרד גורניצקי.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully