וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להבטחות - הבינה המלאכותית תגיע לסירי רק באביב 2025

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 10:05

ההבטחה של אפל לגבי סירי משודרגת ומתוחכמת, שצפויה הייתה להגיע בספטמבר עם השקת האייפון 16, נתקלת במכשול בלתי צפוי. הנה כל הפרטים

אייפון עם סירי. צילום מסך, אפל, אתר רשמי
אייפון עם סירי/אתר רשמי, צילום מסך, אפל

למרות הציפיות שעוזרת הקול האישית סירי (Siri) של אפל תקבל שדרוג משמעותי כבר בספטמבר עם השקת אייפון 16, מגיע דיווח מפתיע: אפל מתכננת לשדרג את סירי רק באביב 2025, במסגרת עדכון iOS 18.4. על פי הדיווח של מארק גורמן בבלומברג, השדרוג יכלול את מערכת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, Apple Intelligence, וייתכן שלא כל היכולות המתקדמות יהיו זמינות מיידית.

אפל נוהגת לפרוס את השקת הפיצ'רים החדשים שלה בהדרגה, וכך ייתכן שבתחילה נקבל רק חלק מהיכולות של Apple Intelligence - ולא את הגרסה המלאה. עם זאת, שדרוגים אחרים לסירי צפויים להגיע כבר בסתיו הקרוב, כמו ממשק משתמש חדש, אינטגרציה עם ChatGPT והרחבת הידע של סירי על מוצרי אפל כדי שתוכל לתת לנו תמיכה טכנית בסיסית.

לפני כנס המפתחים של אפל (WWDC), הדלפות כבר חשפו את החזון של סירי המחודשת, שתבין טוב יותר הקשרים, אנשים, אירועים ומיקומים. אפל אישרה את השמועות, והבטיחה שסירי תבין פקודות מורכבות, תנהל שיחות טבעיות יותר ותציג יכולות הקשבה משופרות. עם זאת, אפילו מפתחים, שבדרך כלל מקבלים גישה מוקדמת לתכונות חדשות, יצטרכו לחכות עד ינואר כדי להתנסות בסירי החדשה בגרסת הבטא.

סירי, אפל. ShutterStock
אפל אישרה את השמועות, והבטיחה שסירי תבין פקודות מורכבות, תנהל שיחות טבעיות יותר/ShutterStock

בטווח הרחוק יותר, אפל מתכננת ככל הנראה לשלב יכולות בינה מלאכותית גם באוזניות האיירפודס שלה, עם מצלמות מובנות וחיישני אינפרא-אדום שיאפשרו שליטה באמצעות תנועות ידיים. בנוסף, ייתכן שבעתיד נראה גם משקפיים חכמים בסגנון משקפי הרייבאן של מטא, שבהם בינה מלאכותית תוכל לנתח את מה שאנחנו רואים ולעזור לנו לנווט או לתאר את הסביבה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully