וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטו נטוורקס דורגה כפלטפורמת SASE מובילה

הדירוג נעשה על ידי Gartner Magic Quadrant לשנת 2024. פלטפורמת Cato SASE Cloud ממשיכה להוביל את שוק אבטחת המידע לארגונים גדולים

שלמה קרמר. יחצ,
שלמה קרמר/יחצ

קייטו נטוורקס (Cato Networks), ספקית ה-SASE המובילה, הוכרזה על ידי חברת Gartner כחברה בעלת מעמד Leader בקטגוריית פלטפורמות SASE מטעם ספק יחיד במסגרת ה-Gartner® Magic Quadrant™ לשנת 2024.

"פלטפורמת ה-SASE של קייטו היא הפתרון לאתגרי האבטחה הנובעים מהגישה המכונה 'פלטפורמיזציה', שרווחת בשוק" לדברי שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס, שהוסיף "קייטו הייתה חלוצה בשוק ה-SASE, וממשיכה לעצב את עתידו באמצעות חוויית לקוח מהטובות בשוק ודרך שורה של חידושים המממשים את ההבטחה הגדולה הטמונה ב-SASE."

Cato SASE Cloud, שנבנה מלכתחילה כפלטפורמה, משלב מצוינות תפעולית וחוויית משתמש אלגנטית. שירות הענן האוטונומי של קייטו חוסך למחלקות IT את העבודה המפרכת של הרחבה, שדרוג, תיקון ושיפור תשתיות האבטחה, תוך שמירה על חוסנן ותפקודן השוטף. זאת לעומת גישת "הפלטפורמיזציה" היא גישת פורטפוליו ל-SASE, ששואפת לשלב מוצרי קצה שונים הנבדלים ביניהם בבסיסי הקוד, בחומרה (form factors), במנועי המדיניות (policy engines) ובאגמי הנתונים (data lakes) לכדי פלטפורמה אחת - משימה בלתי אפשרית, כפי שידוע היטב למי שמכיר את שתי החלופות.

"אנחנו מאמינים כי ההכרה של גרטנר בקייטו כמובילה בשוק ה-SASE משקפת את מה שהלקוחות שלנו חווים מדי יום," אומר שלמה קרמר.

נכון ל-3 ביולי 2024, פלטפורמת ענן ה-SASE של קייטו מדורגת ב-Gartner Peer Insights ™ בדירוג כולל של 4.7 מתוך 5 עבור שירותי SASE מספק יחיד ולפי 183 ביקורות מאומתות - יותר מפי 10 מכל Leader אחר בקטגורית SASE מטעם ספק יחיד בדו"ח Magic Quadrant.

מרחיבה את יכולות ה-SASE של ספק יחיד

גרטנר מגדירה פתרונות שירות לגישה מאובטחת (SASE) מטעם ספק יחיד ככאלו המעניקים מספר יכולות מתכנסות של רשת ושל אבטחה-כשירות (Security as a Service), כגון רשת תקשורת רחבה מוגדרת-כתוכנה (SD-WAN), נקודת גישה מאובטחות (SWG), מתווך אבטחת גישה לענן (CASB), חומת אש כשירות (FWaaS) ובקרת גישה בגישת "אפס אמון" (ZTNA). על השירותים הללו להשתמש בארכיטקטורה מבוססת-ענן ולהינתן על ידי ספק יחיד.

פלטפורמת Cato SASE Cloud מרחיבה את הכיסוי מעבר לתחומי ה-SASE המסורתיים, ומסוגלת לספק ביצועים מעולים ולסייע לצוותי IT למגר איומים ולפתור תקלות רשת במהירות רבה יותר. קייטו, המחזיקה ומנהלת את כל רשת הענן בפלטפורמה גלובלית, מסוגלת לספק חוויית SASE יוצאת דופן לכל ארגון בעולם. מבחינה מעשית, קייטו דואגת ליותר ממניעת איומים בטווח הפעולה המסורתי של SASE, היא מספקת הגנה על נקודות קצה מנוהלות SASE (EPP/EDR) וכלי זיהוי ותגובה מורחבים מבוססי SASE (XDR). Cato SASE Cloud היא הפלטפורמה מבוססת-AI הראשונה בעולם לזיהוי פריצות רשת ואבטחה ולמניעתן.

כדי לחוות את הפלטפורמה של קייטו בעצמכם, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully