וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי רינג: קיבלנו הצצה ראשונה לטבעת החכמה של סמסונג

ינון בן שושן, פריז

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:53

מי שתפסה את רוב תשומת הלב באירוע ההכרזה של סמסונג בפריז היא הטבעת החכמה החדשה של החברה, הגלקסי רינג. איך היא מרגישה במציאות והאם היא שווה את ההיסטריה? בדקנו אותה מקרוב

ניסינו את הטבעת החכמה של סמסונג, גלקסי רינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בדקנו אותה: ה-Galaxy Ring של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמסונג הכריזה הערב (רביעי) על מגוון מוצרים חדשים, כולל הסמארטפונים המתקפלים Galaxy Z Flip 6 ו- Z Fold 6, אוזניות Galaxy Buds 3 ושעונים חכמים חדשים. השנה מי שגנבה את ההצגה, כצפוי, היא ההכרזה על ה-Galaxy Ring, הטבעת החכמה הראשונה של סמסונג, שמאתגרת את המובילה הנוכחית בשוק, Oura Ring. מה היא עושה? מנטרת מדדי בריאות. בנוסף, היא עמידה למים ב-10 אטמוספירות, ועם גימור טיטניום בדרגה 5.

ה-Galaxy Ring היא צעד נוסף של סמסונג לשלוט בשוק הטכנולוגיה הלבישה, עם הבטחה למעקב בריאותי "נוח ובלתי מורגש". הטבעת עשויה מטיטניום עמיד במים, היא שוקלת 3 גרם בלבד, זמינה בשלושה צבעים קלאסיים (שחור, כסף וזהב) ובתשעה גדלים שונים, עם ערכת התאמה אישית לאצבע, כדי להבטיח התאמה מושלמת לכל משתמש. מארז הטעינה השקוף הוא תוספת נחמדה, והמגנט מקל על טעינת הטבעת. הסוללה, אגב, אמורה להספיק ל-7 ימים של עבודה.

גלקסי רינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
קלה במיוחד - 3 גרם בלבד/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

באירוע ההכרזה בפריז היום (רביעי), סמסונג איפשרה לעיתונאים מכל העולם להתנסות מקרוב בטבעת החכמה החדשה. גם אנחנו זכינו להזדמנות לענוד את ה-Galaxy Ring ולהתרשם ממנה באופן אישי. התחושה על האצבע הייתה מצוינת - הטבעת קלת משקל להפליא ואינה מורגשת כלל, בניגוד מוחלט לטבעות חכמות סיניות אחרות שבחנו בעבר, שהיו מגושמות ועבות. העיצוב המינימליסטי והחומרים האיכותיים הופכים אותה לתכשיט טכנולוגי נחשק, שמשתלב בצורה מושלמת עם כל סגנון לבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מארז הטעינה של הגלקסי רינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מארז הטעינה של הגלקסי רינג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בנוסף, הממשק האינטואיטיבי והנוח מאפשר גישה מהירה למגוון נתוני בריאות, והופך את הטבעת לתחליף ראוי לשעון החכם, במיוחד עבור אלו המעדיפים נוחות מרבית במהלך אימונים או בשעות הלילה. ה-Galaxy Ring מצליחה לשלב בין פונקציונליות מתקדמת לאסתטיקה מוקפדת, רוצה להפוך לאביזר חובה לחובבי הטכנולוגיה והבריאות גם יחד, וכנראה שגם תצליח.

ועכשיו לחלק המאכזב: לצערנו, ישראל לא תהיה בין המדינות הראשונות שבהן תושק הטבעת. עם זאת, בהתחשב בהתעניינות הרבה סביב המוצר, סביר להניח שיש מי שיקנה אותה מחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully