וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדת ראייה טוענת שחייזרים ב"קוביות לבנות" צצו וחטפו שתי נשים מהרחוב

23.7.2024 / 0:07

המרכז הלאומי לדיווח על עב"מים (NUFORC) קיבל דיווח על חטיפה לכאורה וחשף את הפרטים שהגיעו מעדת הראייה, ילדה בת 10 וחצי, שטענה שראתה את הנשים נחטפות מרחוב שקט בשכונת מגורים

הטריילק לסרט "Alien Abduction"/Exclusive Media Group, Big Picture, Next Entertainment

שתי נשים נחטפו על ידי חייזרים שנחתו ברחוב שקט עם חלליות בצורת "קוביות לבנות". כך
לפחות עולה מעדות של ילדה שטוענת שצפתה באירוע המזעזע בניו יורק בזמן שטיילה עם הכלב שלה. עדת הראייה לכאורה סיפרה שהיא הייתה בדרך לבית הספר סטון שורה בלייק ג'ורג', כש"שתי קוביות לבנות" ירדו לקרקע משום מקום.

המרכז הלאומי לדיווח על עב"מים (NUFORC) קיבל דיווח על החטיפה שאירעה לכאורה ב-28 במאי השנה. הם שיתפו פרטים מדו"ח עדת הראייה וכתבו: "שתי 'נשים' הלכו מול בית הספר 9 סטון סקולהאוס רוד. שתי קוביות לבנות הופיעו ולקחו אישה אחת למעלה ואז את השניה. שתיהן ריחפו לשמיים ונעלמו. זה נצפה על ידי ילדה בת 10.5 בזמן שטיילה עם הכלב שלה".

הילדה טוענת שהיא לא הייתה עדת הראייה היחידה ושבאותו זמן היה בזירה אדם נוסף שראה את מה שקרה. הדוח ממשיך ומפרט: "התקרית נצפתה ממרחק של כ-50 מטרים על ידי ילדה בת 10.5 בזמן שטילה עם הכלב שלה. גם הכלב הסתכל על האירוע בזמן שהוא קרה. הילדה שמה לב שהכלב צופה, והיא הסתכלה לעברו".

ה- "NUFORC" הוקם בשנת 1974 על ידי חוקר העב"מים רוברט ג'יי גריבל. עד היום הארגון בחן למעלה מ-170,000 דיווחים ב-50 השנים האחרונות תוך כדי שהוא מקבל, מתעד, והכי חשוב - מנסה לאמת את הדיווחים שהוא מקבל.

המרכז מנוהל כיום על ידי פיטר דבנפורט, שכפי שמצוין באתר האינטרנט שלו "משמש כמנהל המרכז הלאומי לדיווחי עב"מים מאז 1994. הוא שימש גם כמנהל החקירות עבור הסניף בוושינגטון של רשת מחקר העב"מים (MUFON). הוא מרצה לעיתים קרובות על מקרי עב"מים ספציפיים, ובפרט על תצפית אורות פיניקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אורות פיניקס הוא השם שניתן לאירוע הופעתם של כתמי אור בשמי פיניקס, אריזונה, בליל 13 במרץ 1997. הכתמים היו ככל הנראה עצמים בלתי מזוהים, אך יכול להיות שהיו פצצות תאורה. על פי העדויות, באותו לילה בסביבות השעה 22:00 נצפו מספר עצמים בלתי מזוהים בשמי העיר פניקס, שנוספו למספר מקרים שנצפו אחרי ולפני מקרה זה. עצמים אלה נראו כאורות בוהקים אשר ריחפו ולאחר זמן מה דעכו, על פי הנטען, מאחורי רכס הרים, למרות העובדה שבתיעוד מצולם קשה להבחין בזאת. אירוע זה נחשב מיוחד על פני עדויות אחרות של מופעי עב"מים, כי היו לו עדי ראייה רבים, והוא היה בין המדווחים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully