וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודשיים להכרזה: מה צפוי לנו בסדרת האייפון 16?

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:16

מסכים גדולים יותר, מצלמות משופרות, מעבדים חזקים ואולי אפילו כמה הפתעות בלתי צפויות - האם אפל תצליח שוב להמציא את עצמה מחדש? בואו נעשה סדר

הדמיה: אייפון 16. MacRumors, אתר רשמי
הדמיה: דגמי האייפון 16/אתר רשמי, MacRumors

מעריצי אפל, התכוננו: אם אייפון 15 השאיר אתכם קצת אדישים, יש לנו חדשות בשבילכם. עוד פחות מחודשיים, במהלך ספטמבר, אפל צפויה להכריז על סדרת הדגל הבאה - אייפון 16 (או שמא יש להם שם מפוצץ יותר?). אז מה אנחנו יודעים על הבייבי החדש של אפל? בואו נצלול לתוך השמועות וההדלפות:

מסכים גדולים יותר ופריסת מצלמות חדשה

השנה, דגמי האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס צפויים לקבל גדלי מסך גדולים יותר, 6.27 ו-6.86 אינץ' בהתאמה. לשם השוואה, האייפון 15 פרו והאייפון 15 פרו מקס מצוידים במסכים בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ' בהתאמה. גדלי המסך החדשים יהיו הגדולים ביותר אי פעם עבור האייפון.

סידור מצלמות אנכי

דגמי הבסיס של אייפון 16 יכללו סידור מצלמות אנכי עם משטח מוגבה בצורת גלולה, במקום סידור מצלמות אלכסוני כמו באייפון 15. בליטת המצלמה החדשה כוללת שתי טבעות מצלמה נפרדות למצלמות הרחבה והאולטרה רחבה. סידור המצלמות האנכי צפוי לאפשר הקלטת וידאו מרחבי, שכרגע מוגבלת לדגמי אייפון 15 פרו.

שינויים בסוללה

שמועה אחת מציעה שאייפון 16 ואייפון 16 פרו מקס יכללו סוללות גדולות יותר מקודמיהם, אך לאייפון 16 פלוס עשויה להיות קיבולת מופחתת. אייפון 16 צפוי לעלות ב-6% על אייפון 15, כאשר אייפון 16 פרו מקס יקבל עלייה של 5%. לעומת זאת, אייפון 16 פלוס צפוי להצטמצם ב-9% בקיבולת. מצד שני, אפל יכולה גם להשתמש בטכנולוגיית סוללה מוערמת כדי להגביר את צפיפות האנרגיה ולהאריך את תוחלת החיים בכל הדגמים.

כפתור צילום חדש

לכל סדרת האייפון 16 יהיה "Capture Button" חדש המוקדש להפעלת לכידת תמונה או וידאו. הכפתור יאפשר לבצע זום פנימה והחוצה על ידי החלקה שמאלה וימינה על הכפתור, להתמקד באובייקט בלחיצה קלה ולהפעיל הקלטה בלחיצה חזקה יותר. כפתור הצילום ימוקם בצד הימני התחתון של האייפון 16, ויחליף את אנטנת ה-mmWave בדגמי האייפון בארה"ב, כאשר האנטנה תעבור לצד שמאל של המכשיר מתחת לכפתורי הווליום והפעולה.

שדרוג עדשות

דגמי אייפון 16 פרו צפויים לכלול עדשת מצלמה אולטרה רחבה משודרגת של 48 מגה פיקסל, המאפשרת ללכוד יותר אור, וכתוצאה מכך תמונות משופרות בעת צילום במצב 0.5×, במיוחד בסביבות תאורה חלשה. בנוסף, אפל בוחנת טכנולוגיית ציפוי אופטי חדשה למצלמות, שתשפר את איכות התמונות על ידי הפחתת הילות ורפאים.

תמיכה ב-Wi-Fi מהיר יותר

כל דגמי האייפון פרו שיושקו השנה צפויים לקבל תמיכה בתקן Wi-Fi 7, שיאפשר קצב גלישה מהיר יותר, השהיה נמוכה יותר וקישוריות יציבה יותר. בינתיים, השמועות אומרות כי דגמי האייפון 16 והאייפון 16 פלוס יתמכו ב-Wi-Fi 6E.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully