וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חוק חדש: אתרי הפורנו הגדולים בעולם נחסמו ב-12 מדינות בארה"ב

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 10:49

חוקים חדשים בארה"ב לאימות גיל נכנסו לתוקף וגרמו לאתרי הפורנו הגדולים בעולם לנקוט בצעד דרמטי - חסימה. בינתיים, המשתמשים מצאו פתרון טכנולוגי פשוט שעוקף את ההגבלה

פורנהאב. ShutterStock
פורנהאב/ShutterStock

חוקים חדשים לאימות גיל נכנסו לתוקף בארצות הברית, מה שגרם לאתרי פורנוגרפיה גדולים כמו Pornhub (פורנהאב) לחסום את הגישה ל-12 מדינות, כולל איידהו, אינדיאנה, קנזס וקנטקי, החל מהיום (17 ביולי). המדינות הללו הצטרפו למדינות אחרות שכבר יישמו חוקים דומים, כמו לואיזיאנה, מיסיסיפי, מונטנה, ניו המפשייר, דקוטה הצפונית, דקוטה הדרומית, יוטה ווירג'יניה.

החוקים החדשים דורשים אימות גיל קפדני, מה שגרם לאתרים הגדולים להרים ידיים ולסגור את השערים בפני המשתמשים במדינות אלה. עם זאת, החשש הוא שהמאבק הזה רחוק מלהסתיים. מומחים טכנולוגיים מזהירים מפני שיטות אחרות שעלולות לאפשר לקטינים לעקוף את החסימות ולהמשיך לצרוך תוכן פורנוגרפי ברשת.

אחת הפרצות המרכזיות היא השימוש ב-VPN - רשת פרטית וירטואלית. VPN מאפשר למשתמשים להצפין את תעבורת האינטרנט שלהם ולהעביר אותה דרך שרת במיקום גיאוגרפי אחר, ובכך להסתיר את המיקום האמיתי שלהם וכתובת ה-IP שלהם. משמעות הדבר היא שקטינים יכולים להשתמש ב-VPN כדי להתחזות למבוגרים ולגשת לאתרים שחסומים בפני קטינים במדינה שלהם.

לפי דיווח ב-National Catholic Register News, בשבועות האחרונים נרשמה עלייה בחיפושים אחר שירותי VPN בארה"ב. בארקנסו, יוטה, צפון קרוליינה ווירג'יניה, חיפושים אחרי VPN הגיעו לשיאים של חמש שנים בתקופות שבהן חוקי אימות הגיל נכנסו לתוקף במהלך 2023 ו-2024.

בינתיים, Pornhub חוטפת. הלן טיילור, סגנית נשיא ההשפעה בארגון Exodus Cry, הפועל לביטול תעשיית המין המסחרית החוקית, אמרה כי "החלטתה של פורנהאב לחסום משתמשים מעשר מדינות מאומתות גיל, במקום לבדוק את גילם של המשתמשים, מראה מהי מטרת החברה. העובדה שפורנהאב עוזבת מדינות שבהן הם נדרשים לוודא שמבקרי האתר הם מעל גיל 18 מוכיחה שפורנהאב מעדיפה רווחים על פני בטיחות ילדים".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנהאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully