וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפורים מתפוצצות: אפל משיקה קמפיין פרטיות עולמי, ולועגת לגוגל

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 10:01

קמפיין חדש של אפל מדגיש את יתרונות הפרטיות של דפדפן ספארי לעומת המתחרים - ובראשן גוגל. הפרסומת החדשה, המזכירה את הסרט של היצ'קוק, מציגה תרחיש דיסטופי בו מצלמות מעקב דמויות ציפורים רודפות אחר משתמשים

מתוך הפרסומת של אפל. צילום מסך, צילום מסך
מתוך הפרסומת של אפל/צילום מסך, צילום מסך

אפל, שידועה בפרסומותיה האייקוניות כמו "1984" האגדית וסדרת "I'm a Mac, I'm a PC", ממשיכה במסורת הפרסום הנועזת שלה. לאחר הסערה שעוררה הפרסומת האחרונה ל-iPad Pro, החברה משיקה קמפיין פרטיות עולמי חדש בשם "Flock" (להקה), במטרה לקדם את הדפדפן ספארי (Safari).

הקמפיין החדש מציג סרט קצר בן שתי דקות, המזכיר את הסרט "הציפורים" משנת 1963 של היצ'קוק, ומציג תרחיש דיסטופי בו מצלמות מעקב דמויות ציפורים רודפות ותוקפות אנשים ברחבי העיר בניסיון לעקוב אחר היסטוריית הגלישה שלהם. ככל שמספר המצלמות עולה, המעקב הופך למטריד ומאיים, עד שמשתמשי אייפון מתחילים להשתמש בדפדפן ספארי - והמצלמות מתפוצצות.

הקמפיין מלווה בשלטי חוצות בערים ברחבי העולם ובפרסומות דיגיטליות ברשתות החברתיות. הקמפיין החדש מהדהד את המאמצים של אפל בשנים האחרונות לסכל "טביעת אצבע דיגיטלית" במכשיריה, שיטה המשמשת חברות רבות כדי לזהות משתמשים ולעקוב אחריהם. כצפוי, המאמצים האלה הציבו אתגרים בפני מפרסמים, שנעזרים במידע שלנו כדי לייעל את הפרסומות שלהם ולהתאימן לקהלי יעד ספציפיים.

לפי אפל, מספר הגנות של ספארי אינן מוצעות על ידי דפדפנים אחרים כמו כרום, של גוגל, מה שהופך את הדפדפן שלה לבחירה האידיאלית לפרטיות. ספארי, שמחזיק בנתח שוק של כ-24%, ידוע מזה זמן רב בהגנה על משתמשים מפני מעקב של מפרסמים ברחבי הרשת באמצעות חסימת מעקב בין-אתרי, המשתמשת ב-Intelligent Tracking Prevention כדי לזהות ולחסום דומיינים שאוספים נתוני מעקב.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • ספארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully