וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: אייפון 15 התפוצץ במהלך אימון בחדר כושר

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 11:32

"הטלפון נדלק כמו זיקוק": : מאמן כושר מאורגון הפך לכוכב רשת לאחר שהפיל משקולת על האייפון שלו, שבתגובה החל להוציא עשן ניצוצות. ותופתעו, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו

אייפון 15 פרו מקס. ShutterStock
אייפון 15 פרו מקס/ShutterStock

אם חשבתם שיום רע בחדר הכושר זה כשאתם לא מצליחים להרים את המשקולת, חכו שתשמעו את הסיפור של קייל קאונטס. קאונטס, מאמן כושר מאורגון, ארה"ב, ובעלים של אייפון 15 פרו מקס, הפך בחודש שעבר לכוכב רשת בעל כורחו, בזכות סרטון ויראלי שמתעד כיצד הרס את המכשיר שלו בדרך הכי הזויה שאפשר לדמיין.

במהלך אימון שגרתי, קאונטס הפיל בטעות משקולת של 40 קילו על הטלפון שלו. התוצאה? מופע עשן מאולתר שתועד במצלמות האבטחה של חדר הכושר. קאונטס, שתועד במצלמות האבטחה כשהוא נמלט מהטלפון הבוער, סיפר אחר כך: "בהתחלה רק התעצבנתי, אבל אז הטלפון נדלק כמו זיקוק ביד שלי".

"רצתי החוצה דרך יציאת החירום, וכשהוא המשיך להוציא ניצוצות ניסיתי לבעוט אותו לתוך שלולית כדי לכבות את האש", הוסיף בראיון ל-Newsflare.

ולמי שחושב שמדובר במקרה חד פעמי, תחשבו שוב. קייל הודה שזו הפעם השנייה שהוא מפיל משקולת על הטלפון שלו, בנוסף לשתי פעמים בהן שבר אותו בדלת המכונית. "הם אף פעם לא פלטו עשן או גז לפני כן", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully