וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 דולר, בלי לשאוב אבק: דייסון הכריזה על אוזניות חדשות ומסקרנות

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 20:31

דייסון הכריזה על OnTrac, אוזניות הפרימיום הראשונות שלה שמתמקדות באיכות שמע וסינון רעשים מתקדם, לצד התאמה אישית. הבעיה? המחיר

Dyson OnTrac. Dyson, אתר רשמי
Dyson OnTrac/אתר רשמי, Dyson

דייסון (Dyson), המוכרת בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לבית, כמו שואבי האבק ומטהרי האוויר שלה, משיקה את האוזניות החדשות שלה - Dyson OnTrac. האוזניות החדשות מגיעות לאחר השקת דגם ה-Zone, ששילב סינון אוויר עם סינון רעשים, אך סבל מחיי סוללה קצרים ומחיר גבוה. ה-OnTrac הן האוזניות הראשונות של דייסון שמתמקדות אך ורק באודיו, ומציעות שילוב של סינון רעשים אקטיבי, איכות שמע גבוהה ועיצוב ייחודי.

במחיר של 500 דולר, ה-OnTrac מאפשרות החלפה של רפידות האוזניים והכיסוי החיצוני של האוזניות, ומגיעות בארבעה צבעים בסיסיים, עם מעל 2,000 צירופי צבעים אפשריים. מעבר להתאמה האישית, דייסון טוענת כי ה-OnTrac מציעות את "ביטול הרעשים הטוב ביותר מסוגו" באמצעות מערכת שמונה מיקרופונים, וחיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 55 שעות האזנה רצופה.

Dyson OnTrac. Dyson, אתר רשמי
Dyson OnTrac/אתר רשמי, Dyson

האוזניות מצוידות בדרייברים של 40 מ"מ, המכוונים לאוזניים לאספקת שמע ישירה יותר, ומסוגלות לשחזר תדרים מ-6 הרץ עד 21,000 הרץ. ה-OnTrac תומכות בקודקים SBC ו-AAC, וב-LDHC לאודיו אלחוטי באיכות גבוהה יותר, אך האחרון עובד רק עם טלפונים נבחרים. בנוסף, האוזניות מגיעות עם נרתיק נשיאה מתקפל, אך הוא אינו מציע הגנה מלאה מפני מים ולכלוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ה-OnTrac יהיו זמינות לרכישה באתר דייסון ובחנויות נבחרות, עם מגוון רחב של אביזרים להתאמה אישית. עם זאת, תג המחיר הגבוה שלהן עשוי להרתיע חלק מהצרכנים. למרות זאת, נראה שדייסון מציעה מוצר ייחודי שיכול לפנות לקהל שמחפש אוזניות איכותיות עם סגנון אישי.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully