וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת "סמסונג גלקסי" - התגובה של סמסונג לחנות החדשה של אפל במלזיה

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 10:37

מלחמת הענקיות שוברת שיאים: אפל פתחה את החנות הראשונה שלה במלזיה בחודש שעבר, אך סמסונג הגיבה במהירות - בדרך הכי מקורית (ומושקעת) שיש

תחנת "סמסונג גלקסי" במלזיה. צילום מסך, סמסונג, אתר רשמי
תחנת "סמסונג גלקסי" במלזיה/אתר רשמי, צילום מסך, סמסונג

כדי להגיע לחנות אפל החדשה בקואלה לומפור, צריך לרדת בתחנת "סמסונג גלקסי". כן, קראתם נכון. סמסונג לקחה את התחרות עם אפל צעד אחד קדימה, או יותר נכון, צעד אחד למטה - לתחנת הרכבת התחתית הקרובה ביותר לחנות אפל החדשה.

אפל פתחה לאחרונה את החנות הראשונה שלה במלזיה, במרכז העסקים החדש של קואלה לומפור. החנות, מעוצבת כפירמידת זכוכית מרשימה, זכתה לשבחים על הארכיטקטורה המיוחדת שלה. אבל סמסונג, המתחרה הגדולה ביותר של אפל, לא נשארה חייבת. סמסונג רכשה את זכויות השם של תחנת הרכבת התחתית הסמוכה לקניון בו ממוקמת החנות של אפל, ושינתה את שמה ל"סמסונג גלקסי". היא לא עצרה שם, וכיסתה את כל התחנה בפרסומות של מוצריה, כדי לוודא שכל מי שמבקר בחנות של אפל ייתקל בדרך בלא מעט תזכורות לסמסונג.

יוצר תוכן תיעד את המהלך הזה בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות וצבר מיליוני צפיות. בסרטון נראה היוצר מסביר, "אתם לא תאמינו מה סמסונג עשתה אחרי שאפל פתחה את החנות הראשונה שלה במדינה. בתחנת המטרו שבה נפתחה החנות החדשה של אפל, סמסונג הגיבה במילוי מוחלט של התחנה בפרסומות שלה. מעולם לא ראיתי כל כך הרבה פרסומות של סמסונג במקום אחד". עוד הוסיף הוא: "אז אם אתם רוצים ללכת לחנות של אפל, אתם יורדים בתחנת סמסונג גלקסי וצריכים ללכת על פני כל הפרסומות של סמסונג קודם".

צפו בסרטון:

מאז שפורסם, הסרטון כבש את הרשת בסערה. הוא צבר יותר מ-92,000 לייקים ומעל 19 מיליון צפיות. כאמור, החנות מציגה עיצוב אדריכלי ייחודי בצורת פירמידה לבנה מדורגת, והיא תהיה החנות השישית של החברה בדרום מזרח אסיה, לאחר שלוש חנויות בסינגפור ושתי חנויות בתאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully