וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר במסך - כלול בשירות התיקונים: השירות הדרמטי של פרטנר

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום את Private Care - שירות תיקונים חדש, הכולל לראשונה בשוק, מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית. כל הפרטים והעלויות בפנים

מסך שבור. צילום מסך, צילום מסך
הטלפון נשבר? יש כיסוי/צילום מסך, צילום מסך

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום את Private Care - שירות תיקונים חדש, הכולל לראשונה בשוק, מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית.

המטרה של פרטנר היא לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי. על-פי סקר שביצעה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור החברה, 56% מהנשאלים השיבו כי שבר מסך הוא הדבר שהכי מפחיד אותם שיקרה לסמארטפון שלהם. מעל 30% ציינו כי יצא להם לתקן את המכשיר בין פעם אחת ל-4 פעמים בשנה האחרונה.

שירות התיקונים, ללקוחות כלל החברות, מיועד לכל סוגי מכשירי הסלולר וכולל כאמור מסלול "פלטינום" ייחודי למכשירי הדגל האחרונים מבית סמסונג ואפל, כדוגמת אייפון 14 ו-15, גלקסי S23-S24 וFLIP-FOLD 5-6. שירות הפלטינום כולל תיקון שבר מסך מקורי פעם בשנה, כמו גם תיקון מגוון נזקים ללא עלות נוספת, כמו בעיות שמע ורמקול, שקע טעינה, GPS, בלוטוס ועוד.

שירות Private Care יינתן במעבדות התיקונים של פרטנר ברחבי הארץ, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון. כתלות בנזק, יתאפשר גם תיקון אקספרס במקום. בנוסף, מאפשרת פרטנר מעקב פשוט ודיגיטלי אחר סטטוס המכשיר שבתיקון, שלב אחר שלב, כמו גם תמיכה בשירות WhatsApp. לאחרונה אף החלה פרטנר לספק 3 שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.

ההצטרפות לשירות בהתחייבות ל-12 חודשים, במחיר אטרקטיבי שנקבע על פי דגם המכשיר, החל מ-15.9 שקל לחודש, כאשר החודש הראשון חינם.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully