וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי מבטיח: מהפכת AI במוקדי השירות והמכירות

הכירו את Jaro - סטארטאפ חדש המשתמש בטכנולוגיות AI מתקדמות לשיפור ביצועי מוקדי המכירות, השירות והבקרה בענפי הביטוח והפיננסים

Jaro. יחצ,
Jaro/יחצ

הכירו את Jaro, סטארטאפ חדש המשתמש בטכנולוגיות AI מתקדמות לשיפור ביצועי מוקדי המכירות, השירות והבקרה בענפי הביטוח והפיננסים. המערכת מציעה מגוון כלים כמו ניתוח שיחה מתקדם, התראות בזמן אמת, מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות וכלי בקרה לאכיפת רגולציה.

הסטארטאפ הוקם על ידי צוות מנוסה הכולל את עידו אשד, מנכ"ל וואלה לשעבר, ג'קי מושקטל, סמנכ"ל מנורה ומנכ"ל סוכנות שחם לשעבר, יפתח אביטל שאחראי על הפיתוח וגלעד אביטל שאחראי על המוצר.

השפה העברית היא שפה מאתגרת בעולמות ה-AI. הייחודיות של Jaro מתבטאת ביכולת לבצע ניתוחים מורכבים בשפה העברית ומצד שני לבצע התאמה ללקוח בצורה פרסונלית תוך הבנה של הסביבה העסקית שלו ומתן מענה לצורך עסקי אמיתי. "מהפידבק הראשוני שקיבלנו מהלקוחות, ברור לנו שאנחנו על המסלול הנכון, אנחנו יודעים לתת מגוון אפשרויות התממשקות כך שהלקוחות יכולים להשתמש במערכת תוך מספר ימים", אומר גלעד.

מוצרים ייעודיים לענף הביטוח והפיננסים

בשלב ראשון השיקה Jaro מוצרים וחבילות לענף הביטוח והפיננסים, ג'קי מושקטל, שמכיר את ענף הביטוח שנים רבות מצידו של הסוכן והחברה, מסביר: "יצרנו מערכת שמנתחת ומסכמת את כלל השיחות עם הלקוחות בסוכנות/חברה, המערכת מנתחת כל אינטראקציה באמצעות AI ומספקת לנו תמונת מצב אמיתית על הקשר עם הלקוח, שביעות רצונו מהתהליך, הרמה המקצועית של נציג החברה והאם נדרש טיפול נוסף או שהתהליך הושלם. JARO תוזיל ותייעל באופן מיידי את כל תחום הבקרה הרגולטורית הקשורה בתהליכי צרוף לקוח או חידוש פוליסה קיימת, תקצר באופן משמעותי הכשרת עובד חדש בסוכנות ותאפשר לנהל מערכת יחסים אמיתי עם הלקוחות המבוססת על כל השיחות בעבר.

"JARO חושפת לנו רובד חדש בקשר שלנו עם הלקוחות והעובדים בסוכנות ומאפשרת לנו לנהל את מערכות היחסים עם נכסים החשובים לנו באמת, העובדים והלקוחות והכל באמצעות תהליך קליטה מהיר ופשוט ללא חובה באינטגרציה מול מערכות אחרות או השקעות בתשתית חדשה."

"החזון שלנו הוא להוביל את המהפכה בתחום ה-AI במוקדים הטלפוניים", מסביר אשד, "המערכת שלנו מנתחת ומוציאה תובנות מדהימות משיחה בודדת אבל היכולות שלנו להסתכל לא רק על שיחה בודדת אלא על מאות אלפי שיחות של חברה ספציפית עם לקוחות הקצה שלה תאפשר לחברות להכיר את הלקוחות שלהן בצורה שלא היתה להן עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully