וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות "מיטווך" ו-VERINT ישתפו לראשונה פעולה - ויקדמו את מהפכת ה-AI בשירות הלקוחות

יקדמו את מהפכת ה-AI במוקדי שירות הלקוחות בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, תציע חברת מיטווך לחברות וארגונים בישראל את מגוון הפתרונות של VERINT בתחום מוקדי השירות, ותלווה אותם בתהליכי ההטמעה והיישום

שיתוף פעולה בין ורינט למיטווך. יחצ,
שיתוף פעולה בין ורינט למיטווך/יחצ

חברת מיטווך‬, מחברות ה-IT‬ הגדולות והוותיקות בישראל, וחברת VERINT, מובילה גלובלית בפיתוח טכנולוגיות לתפעול וייעול מוקדי שירות ושיפור חוויית השירות ללקוחות, מודיעות היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בקידום והטמעה של מגוון פתרונות מתקדמים מבוססי AI לארגונים וחברות בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע חברת מיטווך לחברות וארגונים בישראל את מגוון הפתרונות של VERINT בתחום מוקדי השירות, ותלווה אותם בתהליכי ההטמעה והיישום, בין אם בענן, באתר הלקוח או במודל היברידי. פתרונות אלה כוללים מערכות אנליטיקה, תמלול, סיכום שיחות ופגישות, בוטים "חכמים" קוליים וטקסטואליים ומערכת אינטראקטיבית לניהול משמרות.

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך: "בשנים האחרונות הקימה מיטווך מוקדי שרות בארגונים מובילים בישראל בהם חברות ביטוח , בנקאות ופיננסים , תעופה ובריאות תוך מתן דגש בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ורמת שרות ותמיכה גבוהה. מיטווך תשלב את המערכות של VERINT במערכות מוקדי השירות תוך שילוב בפלטפורמת MITVOICE שפותחה על ידנו ומאפשרת לארגונים תפעול ושליטה על מערכת שרות הלקוחות".

אחד התחומים המרכזיים שבהם טכנולוגיית הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה של ממש, זהו עולם מרכזי שירות הלקוחות (call cemters). על פי מחקר של חברת Skyquest, שוק פתרונות ה-AI למרכזי שירות העולמי צפוי לצמוח מ-2.1 מיליארד דולר ב-2023 ל-11.1 מיליארד דולר ב-2031. מדובר בקצב גידול שנתי של 23.1%, כאשר הגורם המניע את הצמיחה הוא הצורך של מרכזי השירות לספק מענה מהיר ומדויק לבקשות של לקוחות וכך לשפר את האינטראקציה עם הלקוח.

שי עטייה, מנהל חטיבת הענן במיטווך הוסיף : "הפתרונות המתקדמים שיוצעו במסגרת שיתוף הפעולה בין VERINT למיטווך יאפשרו לארגונים לשפר את האינטראקציה עם לקוחותיהם ולהבטיח כי הלקוחות יהנו מחווית שירות משופרת בכל נקודת מגע עם הארגון. במקביל, פתרון זה מאפשר לארגונים להפחית באופן משמעותי את עלויות הפעלת המוקד".

צביקה בן ציון, סגן נשיא VERINT: "מעבר למערכות ההקלטה, ורינט מציעה מגוון מוצרים מתקדמים מבוססי AI שיכולים לתמוך בלקוחות באתר או בענן. היכולות הגבוהות של חברת מיטווך בתחום מערכות מוקדי השרות הביאו אותנו לבחור בה כשותף מקצועי שיקדם את מגוון המוצרים ההמתקדמים של VERINT להעלאת איכות שרות הלקוחות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully