וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משיקה אפליקציית Global SIM ומעניקה 1GB גלישה מתנה לטסים לחו"ל

האפליקציה החדשה תאפשר ללקוחות המעוניינים ב-eSIM לגלישה ולשיחות בחו"ל לרכוש חבילות, לבצע טעינות חוזרות ולעקוב אחר יתרת החבילה בקלות רבה יותר

פלאפון גלובל סים. יחצ,
פלאפון גלובל סים/יחצ

בשורה לטסים לחו"ל: פלאפון משיקה אפליקציית Global SIM המיועדת ללקוחות כל החברות ומעוניינים ב-eSIM לגלישה ושיחות בחו"ל. האפליקציה החדשה תאפשר למשתמשים לגלישה ושיחות בחו"ל לנהל את החשבון בצורה מיטבית, לרכוש חבילות ולבצע טעינות חוזרות לפי הצורך וכן מעקב קל ונוח יותר אחר ניצול יתרת החבילה. לרגל ההשקה פלאפון מעניקה 1GB גלישה מתנה ללא התחייבות וללא תנאי רכישה ללקוחות כל החברות שיורידו את האפליקציה לנייד.

לקוחות בעלי מכשיר התומך בטכנולוגיית eSIM יוכלו להתחבר לשירות באופן מידי באמצעות Global eSIM וללא צורך בהמתנה לשליח או באיסוף פיזי של כרטיס ה-SIM.

פלאפון מציעה מגוון חבילות מגוון במחירים ובנפחים משתנים החל מ-49 שקל הכוללים שירות תמיכה בעברית 24/7, שמירה על מספר הוואטסאפ המקורי, אפשרות לשימוש ב-170 מדינות וכן יתרת החבילה נשמרת ל-3 שנים ברוב המסלולים. ניתן להוריד את האפליקציה לאנדרואיד ו- iOS או כתבו Global SIM בחנות האפליקציות בנייד שלכם.

"אנחנו ממשיכים לפעול כל העת בפיתוח פתרונות שיקלו וינגישו את טכנולוגיית ה-eSIM ללקוחות, ואחרי שהיינו הראשונים מבין החברות הגדולות להשיק את ה-eSIM בישראל אנחנו שמחים להשיק את האפליקציה החדשה שתאפשר ללקוחות לנהל בצורה קלה, נוחה וידידותית יותר את המסלול שרכשו", אמר דרור בהט ,סמנכ"ל השיווק של פלאפון.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully