וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו להתרגל: וואטסאפ תחליף את מספר הטלפון שלנו בשם משתמש

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 16:51

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עובדת על פיתוח פיצ'ר חדש שיאפשר לנו לתקשר עם אנשים ללא חשיפת מספרי הטלפון. כך זה יעבוד

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ ממשיכה בפיתוח פיצ'ר חדש ומסקרן שיאפשר לנו לשמור עוד יותר על הפרטיות: במקום לחשוף את מספר הטלפון, נוכל לבחור לעצמנו שם משתמש ייחודי ולתקשר באמצעותו. הרעיון הזה, שכבר עלה לפני כשנה, מתקדם בצעדי ענק וכעת נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים בגרסאות הבטא של האפליקציה, כך על פי דיווחים מ-WABetaInfo, אתר שעוקב מקרוב אחר ההתפתחויות בוואטסאפ.

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

לפי הפרסום, מתברר כי החברה ממשיכה לשכלל ולשפר את הפיצ'ר לפני השקתו הרשמית. צילומי מסך שנחשפו מעידים על כך ששמות המשתמש הללו יהיו ייחודיים ולא יכללו תג או מזהה נוסף, בניגוד לפלטפורמות כמו דיסקורד.

במהלך תהליך ההגדרה, המשתמשים יידרשו לבדוק את זמינות שם המשתמש הרצוי להם תחת ההגדרה "בחר שם משתמש" (Pick your username). לאחר בחירת שם משתמש, רק מי שמכיר את שם המשתמש או את מספר הטלפון יוכל ליצור קשר בוואטסאפ, מה שמוסיף שכבת שליטה נוספת על מי שיכול ליזום שיחות.

כידוע, שלא כמו אפליקציות מסרים מתחרות, וואטסאפ תמיד דרשה מהמשתמשים לחשוף את מספר הטלפון שלהם כדי לתקשר, מה שהיווה פגיעה בפרטיות. שמות המשתמש החדשים יאפשרו למשתמשים לשמור על אנונימיות יחסית, ויצמצמו את הצורך לשתף מידע אישי עם זרים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully