וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אולימפיאדת פריז, מאות אתרים זדוניים מכרו כרטיסים מזוייפים לתחרות

הרשויות הצרפתיות איתרו מעל 300 אתרים שונים שמכרו כרטיסים לא רשמיים ולא תקינים למשחקי האולימפיאדה. כך על פי דיווח של theticketingbusiness. כחלק מהמאבק הזה סגרו הרשויות מעל 50 אתרים

אפרת טביבי. Guardio,
אפרת טביבי/Guardio

הרשויות הצרפתיות איתרו מעל 300 אתרים שונים שמכרו כרטיסים לא רשמיים ולא תקינים למשחקי האולימפיאדה. כך על פי דיווח של ה theticketingbusiness. כחלק מהמאבק הזה סגרו הרשויות מעל 50 אתרים זאת כחלק מהמאבק הבלתי נגמר בתופעת הכרטיסים המזוייפים.

"אירועים גדולים, בין אם מוזיקליים או ספורטיביים, מושכים אליהם מאות אלפי אנשים אבל גם אין ספור נוכלים שמנצלים את הביקוש האדיר לכרטיסים. עם השנים, אופן הפעולה של הנוכלים הולך ומשתכלל, ולהתפתחות הבינה המלאכותית יש תרומה גדולה לכך. היא מאפשרת יצירת אתרים מזויפים שנראים מדויקים יותר וכל זאת כמעט ללא כל צורך בנסיון או רקע טכנולוגי, מה שמאפשר גניבת פרטים אישיים של מספר רב יותר של אנשים." אומרת אפרת טביבי Head of Data בGuardio , חברה המפתחת כלים ביניהם תוסף לדפדפן ואפליקציה שמגנים על משתמשים בזמן אמת מפני ניסיונות פישינג, הונאות וניסיונות של גניבת זהות.

"כדי להימנע מהונאות אלו, מומלץ לרכוש כרטיסים אך ורק מהאתר הרשמי. נוכלים אפילו מקדמים את אתרי הפישינג בתוצאות חיפוש ממומנות במנועי חיפוש או בפוסטים ממומנים ברשתות החברתיות - אז כדאי תמיד לשים לב אם מה שאתם רואים הוא תוכן ממומן או לא ולהתייחס לכך בזהירות יתרה. אם נתקלתם בהצעה במחיר מפתה במיוחד באתר לא מוכר, מומלץ להימנע מלרכוש בו.

סקאמרים ינסו למשוך אתכם אליהם באמצעות הודעות דוא"ל או טקסט, שבמקרים רבים יכללו קריאה דחופה לפעולה (למשל, "כנסו עכשיו או ש…") או טעויות איות. קריאה דחופה לפעולה צריכה להדליק נורה אדומה. לכן, לפני הכנסת פרטים אישיים בכל סיטואציה, תשאלו את עצמכם "איך הגעתי לכאן?" ותוודאו שזה אכן בעקבות חיפוש אקטיבי שלכם ודרך האתר הרשמי.

כדאי לזכור שבכל אירוע משמעותי, כמו האולימפיאדה, ישנה עלייה בניסיונות ההונאה מצד סקאמרים שרוצים לנצל את האירוע ולהרוויח כסף בדרכים לא כשרות. היו עירניים ובצעו את כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח את ביטחונכם המקוון. לאולימפיאדה בפריז 2024, מומלץ לרכוש כרטיסים רק דרך האתר הרשמי. בנוסף, שימוש בתוכנות כמו שלנו, שסורקות ומאבחנות מיליוני נקודות דאטה כדי להתריע בפני המשתמשים מראש על אתרים שעשויים לסכן אותם ואף לגנוב את הפרטים האישיים שלהם, הן דרך טובה נוספת להתגונן מפני התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully