וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בסטארטאפ הישראלי הזה שנבחר על ידי רשת המסעדות האמריקנית?

רשת המסעדות האמריקאית המצליחה Bojangles בחרה בעוזרת הקולית מבוססת AI של הסטארט-אפ Hi Auto לטיפול במיליוני הזמנות ב-Drive Thru

Hi Auto's voice bot for fast food restaurants. Hi Auto,
Hi Auto's voice bot for fast food restaurants/Hi Auto

חברת הסטארט-אפ הישראלית היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה ומספקת עוזרת קולית מבוססת AI לביצוע הזמנות במסעדותDrive Thru , חתמה על הסכם רב שנתי עם רשת המסעדות האמריקאית המצליחה Bojangles, שהחליטה לפרוס את העוזרת הקולית של היי אוטו, הלוקחת הזמנות בDrive-Thru- באופן מדויק וקונסיסטנטי ומפנה עובדים במסעדה לטפל במשימות אחרות. ההסכם נחתם לאחר פיילוט מוצלח שבוצע בעשרות מסעדות. כיום הרוב הגדול של ההזמנות ברשת האמריקאית מתבצעות דרך רכבים המגיעים ל-Drive-Thru.

רשת Bojangles נוסדה בשנת 1977 ומתמחה במטבח דרומי. הרשת מפעילה 800 מסעדות Drive Thru ברחבי ארה"ב ודיווחה על גידול בהכנסה הממוצעת לסניף ל-2.2 מיליון דולר לשנה. הרשת מתרחבת במהירות בניו-יורק, קליפורניה, וטקסס ומתעתדת לגדול ליותר מ-1,000 מסעדות.

המערכת של היי אוטו, שהיא כיום החברה המובילה בתחום בארה"ב, משלבתConversational AI עם קלט אנושי ומגיעה לרמת דיוק של מעל 95%. היא מבינה תפריטים מורכבים, מסוגלת להבין חצאי משפטים של המזמין, מבטאים שונים, בקשות רבות ומפורטות ולעקוב אחר שינויים בהזמנה שביצע הלקוח במהלך השיחה. האיכות של לקיחת ההזמנות של היי אוטו הפכה אותה לחברה הראשונה שהצליחה לפרוס באופן נרחב את הטכנולוגיה.

עובדיBojangles בארה"ב מכנים את המערכת שפיתחה היי אוטוBo-Linda ומתייחסים אליה כאל עובדת מצטיינת בצוות. הנהג המגיע בנסיעה לעמדת ההזמנה במסעדת מזון מהיר 'משוחח' בשפה טבעית עם Bo-Linda שמקבלת את ההזמנה שלו, מבינה את מרכיביה, מציעה לו בקול אנושי תוספות ושדרוגים (Upsell) ומעבירה את פרטי ההזמנה למטבח.

שינוי מקצה לקצה

העוזרת הקולית שינתה מקצה לקצה את התפיסה הטכנולוגית של עובדי הרשת והם רואים בה כחברה רבת ערך בצוות ולא כאיום על המשרות שלהם. Bo-Linda 'משוחחת' ישירות גם עם חברי הצוות אשר יכולים לעדכן אותה בפריטים חסרים וזמני המתנה ואחרי כן היא 'משוחחת' עם המזמינים, מעדכנת אותם ומבטיחה סיום חלק ונעים של הרכישה.

העוזרת הקולית שפיתחה Hi Auto הותקנה כבר ביותר מ-75 מסעדות של רשת Bojangles וצפויה להיות מופעלת במעל 200 מסעדות Bojangles עד סוף השנה.

רועי בהרב, מייסד משותף ומנכ"ל Hi Auto: "אנו מאמינים בטכנולוגיה שעובדת כתף אל כתף לצד יכולות של בני אנוש. פתרון ה-AI שלנו נועד להעצים את העובדים ולא להחליף את היכולות והמומחיות שלהם. האוטומציה של משימות שגרתיות שחוזרות על עצמן מפנה לעובדים זמן יקר שמוקדש לבניית קשרים משמעותיים עם הלקוחות ולהאצה של הכנת המנות. בנוסף, היא מאפשרת ל- Bojanglesלשלוט, למדוד, ולשפר באופן מתמיד את חווית ההזמנה במסעדה".

ריצ'ארד דל ואלה, ה-CIO של רשת המסעדות האמריקאית Bojangles: "סביבת עבודה איכותית שמעצימה את העובדים ומאפשרת להם לבצע את עבודתם מקטינה את התחלופה ומשדרגת את חוויית הלקוח. זיהינו את ההזדמנות להשתמש בטכנולוגיה של Hi Auto כדי לשפר את חוויית העובד שבעקבותיה משתפרת חוויית הלקוח. Bo-Linda מקבלת הזמנות ללא התערבות אנושית במשך 96% מהזמן והעומס שהיא מסירה מהצוות משפר את שביעות הרצון של העובדים ומאפשר להם להתמקד בשיפור חוויית הלקוח".

Hi Auto נוסדה בשנת 2019 על ידי רועי בהרב (יוצא 81 וגוגל) אייל שפירא (בוגר תלפיות, 81 ויזם של מספר סטארט-אפים), וזהר זיסאפל ז"ל. החברה מעסיקה כיום 40 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב ו-60 עובדים נוספים במשרות תמיכה, בעיקר באסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully