וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי מאשרת: גרסת פרימיום משופרת בדרך

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 10:47

לאחר יותר משלוש שנים של המתנה מאז ההכרזה הראשונית, מנכ"ל ספוטיפיי אישר כי היא החברה עובדת על גרסה משודרגת לשירות הסטרימינג. ומה המחיר?

ספוטיפיי. רויטרס
ספוטיפיי/רויטרס

לאחר יותר משלוש שנים של ציפייה, מנכ"ל ספוטיפיי, דניאל אק, אישר סוף סוף את השמועות: גרסה משודרגת של שירות המוזיקה, כולל איכות מוזיקה באיכות גבוהה (HiFi), נמצאת בפיתוח. במהלך שיחת הרווחים של החברה, אק שיתף כי הגרסה החדשה, אותה כינה "דלוקס", תוצע במחיר של כ-17 עד 18 דולר לחודש, ותכלול מגוון הטבות מעבר לשירות הפרימיום הרגיל.

למרות שלא ניתן לוח זמנים מדויק להשקה, בלומברג דיווח בעבר כי ספוטיפיי שואפת להשיק את הגרסה המשופרת עוד השנה. ההודעה מגיעה לאחר שנים של שינויים ועיכובים בתוכניות של ספוטיפיי להשיק שירות שמע באיכות גבוהה.

במקור, החברה תכננה להשיק שירות בשם "Spotify HiFi" בתשלום נוסף, אך נאלצה להתאים את האסטרטגיה שלה לאחר שאפל ואמזון החלו להציע שמע באיכות גבוהה כחלק מהמנויים הרגילים שלהם.

"הפלייליסט" ב-NETFLIX, הסיפור מאחורי ספוטיפיי

"הפלייליסט"/נטפליקס

"יש קבוצה גדולה של משתמשים שרוצים גרסה הרבה יותר טובה של ספוטיפיי", אמר אק, בהתייחסו ל-246 מיליון המנויים של הפלטפורמה. "אלו חובבי מוזיקה גדולים שמחפשים בעיקר יותר גמישות באופן שבו הם משתמשים בספוטיפיי וביכולות המוזיקה הקיימות בפלטפורמה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully