וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאתגרת את גוגל: לראשונה - המפות של אפל מגיעות לדפדפן

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 9:13

אפל מביאה את המפות שלה אל מחוזות חדשים - ותאפשר לנו לגשת לשירות, שזמין בשלב זה בגרסת בטא, גם דרך דפדפן האינטרנט בדומה למתחרה גוגל מפות

אפל מפות בדפדפן. צילום מסך, מערכת וואלה
כך זה נראה: ישראל במפות של אפל/מערכת וואלה, צילום מסך

אפל עשתה אתמול היסטוריה קטנה, כשהודיעה לראשונה על השקת גרסת בטא של אפליקציית המפות הפופולרית שלה, Apple Maps, עבור דפדפני אינטרנט. זהו צעד משמעותי עבור החברה, שכן עד כה האפליקציה הייתה זמינה בלעדית עבור מכשירי אפל בלבד. לכניסה למפות לחצו כאן

אפל החליטה לפתוח את השערים ולתת גישה למפות שלה לכל מי שיש לו דפדפן אינטרנט, בין אם אתם גולשים במחשב, בטאבלט או בסמארטפון. הגרסה המקוונת כוללת כרגע את רוב הפיצ'רים הקיימים באפליקציית המפות של אפל לאייפון, כולל תצוגת לווין/רחוב, תכנון מסלולים וצפייה במדריכים. אפל מבטיחה להוסיף פיצ'רים נוספים, כמו Look Around (תצוגת רחוב), בדומה ל-Street View בגוגל מפות, בחודשים הקרובים.

כרגע, הגרסה המקוונת זמינה רק באנגלית ותומכת בדפדפני ספארי וכרום במחשבי Mac ואייפד, ובדפדפני כרום ו-Edge (של מיקרוסופט) במחשבי ווינדוס. אפל מתכננת להוסיף תמיכה בשפות, דפדפנים ופלטפורמות נוספות בעתיד.

אפל השיקה את שירות המפה שלה לראשונה באייפון בשנת 2012, ומאז הוסיפה לשירות מגוון רחב של פיצ'רים, כולל מפות ערים מפורטות, ניווט לרכבים, ניווט בתחבורה ציבורית, הנחיות לרוכבי אופניים וניווט במצב לא מקוון.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully