וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של מנכ"ל גוגל הפך לקבוצת תמיכה לילדים להורים ביקורתיים

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 16:42

סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל, קיבל בשעה טובה תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת האם שלו בהודו והתלוצץ על זה שסוף סוף ההורים שלו מרוצים כי הבן שלהם דוקטור. הפוסט הפך למגנט לבני עמו במצב דומה, שבאו לפרוק את התסכול מההורים שאף פעם לא מרוצים - גם אם אתה מנכ"ל גוגל.

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל. GettyImages
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל/GettyImages

סונדר פיצ'אי, האיש שמוביל את אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמשמעותיות ביותר בעולם, לאחרונה מצא את עצמו במקרה כסמל ומודל הזדהות להרבה הודים מתוסכלים עם הורים תובעניים... מנכ"ל גוגל קיבל בסוף השבוע האחרון תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת האם שלו, המכון ההודי הטכנולוגי (IIT) בקרגפור, והעלה לאינסטגרם תמונה שלו עם הוריו מן הטקס, כשהוא לבוש בגלימות ובצעיף הדוקטור של המוסד וכמובן מציג את התעודה עם התואר.

פיצ'אי כתב בבדיחות הדעת: "מקבל דוקטור לשם כבוד ממוסד התואר הראשון שלי, המכון ההודי הטכנולוגי בקרגפור. ההורים שלי תמיד קיוו שאשיג את הדוקטורט שלי, אני חושב שדוקטור לשם כבוד עדיין נחשב :)".

המנכ"ל ההודי במוצאו אמנם התבדח, אבל כנראה שפגע בעצב חשוף אצל בני עמו: שכן הורים הודים, כמו אימהות יהודיות - אף פעם לא מרוצים, ותמיד דורשים מהילדים שלהם יותר, גם אם הילד שלהם מחזיק באחת מעמדות הניהול המשפיעות, המכניסות והחזקות ביותר עולם כמו פיצ'אי. אבל אם אתה דוקטור - אז זה נחשב. וכך הפך הפוסט למעין קבוצת תמיכה וירטואלית עבור הודים במצב דומה עם הורים תובעניים:

"גוגל לא הייתה מרצה את הוריך כמו שהתואר מ-IIT ריצה", כתב משתמש אחד. "כל ההורים אותו דבר", קיטר משתמש אחר. "בלי קשר למי שסונדאר פיצ'אי הוא היום, הוריו לא מרוצים מכך שאין לו דוקטורט. ההורים שלך תמיד רוצים לראות אותך במיטבך, ולא משנה מה תשיג - הם תמיד ידרשו יותר", כתב. "הורים הודים: אתה אולי מנכ"ל, אבל אתה עדיין צריך שיהיה לך תואר דוקטור", כתב מגיב שלישי.

באופן לא מכוון, הפוסט של פיצ'אי עשוי לעורר דיון בחברה ההודית ביחס ללחץ שהורים מפעילים על ילדיהם שם להצטיין בתוך חברה עצומה ותחרותית, ועל המחיר שזה גובה מאותם הודים. וכן, כנראה שהורים אף פעם לא מרוצים - גם אם מה שהגעת אליו בחיים הוא "רק" להיות מנכ"ל של אחת החברות הגדולות בעולם... יש עוד לאן לשאוף!

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully