וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט מעבר לפינה: האם הסטארט-אפ הזה הוא הדבר הבא?

חברת SBY COMPLEYES השלימה גיוס מקדים לפי שווי שוק של 100 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים בדרכה להשלמת גיוס שמטרתו לאפשר לה יציאה לשוק האמריקני. פיתחה מערכת הגנה מפני קטסטרופות שנובעות מאי ציות לרגולציה

עורכי דין מול מסמך. ShutterStock
ערימות של אותיות קטנות ומסמכים - עכשיו יש מי שיסרוק אותם עבורכם/ShutterStock

חברת SBY COMPLEYES השלימה גיוס מקדים לפי שווי שוק של 100 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים בדרכה להשלמת גיוס שמטרתו לאפשר לה יציאה לשוק האמריקני. החברה שחתמה השבוע הסכם שת"פ עם סוכנות הביטוח הגדולה בישראל לביטוחי אחריות מקצועית ובריאות - מדנס MCI, פיתחה מערכת הגנה מפני קטסטרופות שנובעות מאי ציות לרגולציה.

SBY-Compleyes היא פלטפורמת SAAS המשתמשת בבינה מלאכותית על מנת לייצר מערכת הגנה אוטומטית שמבטיחה עמידה בחוקים ותקנות עבור חברות ומנהלים. הפלטפורמה משמשת ככלי קריטי לניהול סיכונים ועמידה בדרישות רגולציה. בכך נמצא פתרון לאחד התחומים הכי סבוכים ומורכבים בעולם העסקים. עד היום התקשו עסקים גדולים להשיג את כל המידע שנדרש כדי שיעמדו בכל התקנות הרגולציות הקיימות - עודף חומרים כתובים, מסורבלים ולא ברורים הביאו לאגירת אלפי קלסרים שנתקעו בארכיון, מבלי שהבכירים בארגון יבינו כיצד ליישם את ההוראות. המערכת משיגה לעסקים חיסכון בזמן, כסף והגנה מלאה בפני אפשרות של הגשת תביעה פלילית כנגד הבעלים והמנהלים.

החברה נולדה מתוך הכאב הגדול שפגש מייסד החברה בני כץ, שבפעילותו כעו"ד פגש ארגונים רבים ומנהלים שנחשפו לתביעה פלילית, לא דווקא באשמתם, אבל כן באחריותם. המערכת מפרקת את דרישות הציות לחוק למשימות ולומדות ברמת העובד ומתייחסת לכל העובדים בארגון ומדריכה אותם מה חלקם בביצוע המשימות על מנת שהחברה תפעל בצורה מושלמת. המנהל מקבל דש-בורד שמראה לו בכל רגע עד כמה הוא מוגן מפני תביעות אחריות מקצועית ורשלנות.

בני כץ. קרן לחמן פורמן,
בני כץ/קרן לחמן פורמן

בני כץ: "בנינו מערכת שמזינה את עצמה באוטומציה בכל החוקים, התקנים והסטנדרטים הכי מחמירים תחת ענף הרגולציה. המערכת מבצעת התאמה לסוג החברה ותחום העיסוק שלה ואז מפרקת את התחום למשימות ברמת העובד. שלב הבדיקה הוביל לחילוץ חברה קבלנית שעמדה לאבד את רישיון הקבלן שלה וכבר קיבלה כתב אישום בנושא הנפקת חשבוניות פיקטיביות לחברות שמירה. המערכת ייצרה בדקות פתרון לסוגיה ע"י הנפקת דוחות המוכיחים את חפותה. בכך אנו מסייעים בניהול משברים מורכבים שהעסיקו בעבר את כל צמרת הארגון ולעיתים הסתיימו בהגשת כתבי אישום והשבתת פעילות החברה. כרגע הכל מתויק וניתן להצגה בלחיצת כפתור".

החברה מכוונת ליצירת הכנסה של 20 מיליון דולר עד סוף 2025 ומתאימה למגוון רחב של חברות שבמילא מחויבות לציות לחוקים הרבים ומעוינות להימנע מפגיעה של הרגולטור בחברה ומפגיעה אישית בנושאי האחריות, מנהלי החברה.

סוכנות הביטוח "מדנס" MCI- המובילה בישראל בתחום האחריות המקצועית בתחום הרפואה ביקשה להטמיע את המערכת בקרב לקוחותיה. במהלך הבדיקות שביצעה סוכנות הביטוח העצומה, היא החליטה להטמיע את המערכת גם אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully