וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישר ולעניין: הבוט שישנה את שירות החדרים בבתי המלון

תכירו את אור הנציגה הדיגיטלית - בוט קולי מבוסס טכנולוגיות AI המאפשר לאורח באמצעות שיחת טלפון בעברית להזמין שירות חדרים ולקבל מענה אינפורמטיבי. אור הנציגה הדיגיטלית מושקת בבכורה עולמית ברשת מלונות פתאל, בקרוב יושק הבוט ברשתות נוספות של בתי מלון בישראל

העתיד כבר כאן בשירות המלונאות. הכירו את אור הנציגה הדיגיטלית - בוט קולי מבוסס טכנולוגיות A, המאפשר לאורח באמצעות שיחת טלפון בדבור חופשי בעברית, ולבצע שירות חדרים וקבלת מענה אינפורמטיבי. הנציגה הדיגיטלית מושקת בבכורה עולמית ברשת מלונות פתאל ובקרוב יושק הבוט ברשתות נוספות של בתי מלון בישראל.

הבוט מחובר למערכות המלון, ביכולתו לענות בעת ובעונה אחת לאלפי שיחות, ובמקביל לפתוח קריאות שירות במערכת וכל זאת באוטומציה מלאה ללא מגע יד אדם בטכנולוגיה מתקדמת. את הבוט ניתן להתאים בבלעדיות וייחודית לאופי ,סגנון, וצרכיו של המלון: החל מבחירת מגדר המענה והקול, דרך סגנון המענה וכלה בנושאי המידע ותחומי הטיפול בבקשות האורח.

מאחורי הבוט עומד היזם מייקל דלל ( 50), מנכ"ל מייסד ובעלים של BYND91 חברה ישראלית המספקת פתרונות VOICE מתקדמים באמצעות שימוש בטכנולוגיית הזיהוי הקולי, יחד עם יכולות הבנת שפה טבעית (NLP) ושילוב צ'אטGPT . פיתוח הבוט נעשה בעזרת החברות הטכנולוגיה ממביט - מהראשונות בתחום הצ'טבוטים בישראל ואודיוקודס ענקית הטכנולוגיה שנסחרת בנאסד"ק.

מייקל דלל: "אני מלא תודה והערכה לרשת מלונות פתאל שזיהו את התועלת באור הנציגה הדיגיטלית עוד בשלבי הפיתוח הראשוניים ולמעשה סייעו לנו לדייק את ביצועיו ,לצלוח את הפיילוט במלונות ולשמחתי, גם להשיק את השירות בכל מלונות רשת פתאל ברחבי הארץ. מבחינתי רשת מלונות פתאל הינה השותפה האסטרטגית שלנו לדרך לצד אודיוקודס וממביט. אני חייב לציין כי בחודשים האחרונים אני בפגישות עם בכירים מענף המלונאות. מכולם אני שומע עד כמה אור הנציגה הדיגיטלית דרושה לענף כפתרון טכנולוגי מתקדם לייעול השירות לאורח וגם כפתרון יעיל לבעיית המחסור בכ"א".

גיל עיני, מנהל מערכות מידע פתאל: "רשת מלונות פתאל קשובה להתפתחויות בעולם ומובילה לאורך הדרך תהליכי חדשנות ודיגיטל על מנת לשפר, לייעל ולפשט באופן מתמיד את השירות והחוויה של האורח ובאופן ישיר את התהליכים בתוך החברה עצמה. החיבור לחברת BYND91, והרצון
לשלב את הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה, היה אך טבעי ואני צופה לאור הנציגה הדיגיטלית הצלחה רבה. שימוש ב-GEN AI בתחום השירות לאורח הינו אתגר מורכב מאוד, שכן אנחנו לא יכולים לאפשר טעויות או שירות שהוא פחות ממצוין לאורחינו. המפתח הוא באימון הבוט עד לייצובו המלא. מנהלת הפרויקט טל גלאון ומהנדסי BYND91 עמלו על הנושא רבות וללא פשרות, והתוצאה ש 40% מהקריאות מטופלות ללא התערבות נציג אנושי, היא לא פחות ממדהימה.

  • עוד באותו נושא:
  • פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully