וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: ה-Galaxy Z Flip משמש את משטרת ארה"ב כמצלמת גוף

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 9:12

הסמארטפון המתקפל של סמסונג מוצא קריירה שנייה לא צפויה כמצלמת גוף משטרתית ב-25 מחלקות ברחבי ארה"ב. וכדי שזה יקרה, נעשו כמה התאמות מיוחדות

ה-Galaxy Z Flip של סמסונג כמצלמת גוף. סמסונג, אתר רשמי
ה-Galaxy Z Flip של סמסונג כמצלמת גוף/אתר רשמי, סמסונג

זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל זה אמיתי לגמרי: הטלפון המתקפל של סמסונג, ה-Galaxy Z Flip, מצא לעצמו קריירה חדשה בתור מצלמת גוף משטרתית. מה שהתחיל כפיילוט קטן במיזורי לפני כשנתיים, הפך לטרנד משטרתי מפתיע, וכעת 25 מחלקות משטרה ב-5 מדינות בארצות הברית יאמצו את המכשיר המתקפל לתפקיד החדש שלו.

בפוסט שפרסמה החברה בבלוג שלה, סמסונג מתארת כיצד מכשירי ה-Galaxy Z Flip, הידועים בעיקר בשל המסך המתקפל שלהם, הפכו לחלק משגרת העבודה של שוטרים במחלקות המשטרה. בנוסף, על פי החברה, זו הפעם הראשונה בה נעשה שימוש במכשיר מתקפל כמצלמת גוף. עוד מציינת סמסונג בבלוג כי מעבר לשימוש כמצלמות גוף, "המכשירים משמשים את המשטרה גם כמצלמות דיגיטליות לתיעוד זירות פשע, כמכשירי הקלטה לראיונות עם עדים, וכאמצעי לאיתור שוטרים באמצעות GPS".

ה-Galaxy Z Flip של סמסונג כמצלמת גוף. סמסונג, אתר רשמי
ה-Galaxy Z Flip, הידועים בעיקר בשל המסך המתקפל שלהם, הפכו לחלק משגרת העבודה של שוטרים במחלקות המשטרה/אתר רשמי, סמסונג

מכשירי ה-Flip ששימשו בתוכנית הותאמו במיוחד לצרכים של כוחות המשטרה בשיתוף פעולה עם חברת Visual Labs, המתמחה בהתאמת מכשירים ניידים לשימוש כמצלמות גוף ורכב. השינויים כללו, בין היתר, שינוי ייעוד כפתורי הווליום להפעלת המצלמה באופן מיידי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Galaxy Z Flip 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Galaxy Z Flip 6 של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

למעשה, סמסונג אינה החברה הטכנולוגית הראשונה שמעורבת בפיתוח מוצרים עבור כוחות המשטרה. רינג, חברה בבעלות אמזון, סיפקה מצלמות חכמות למשטרת ארצות הברית, ואילו חברות אחרות פיתחו טכנולוגיות זיהוי פנים ורחפנים לשימוש משטרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully